kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
شورای عالی امنیت ملی ایران:

اسرائیل دست از پا خطا کند 10 برابر پاسخ خواهیم داد

شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت‌بار خود علیه ایران با هر ابزار روش و در هر سطحی ادامه دهد پاسخ حداقل 10 برابری از همان نوع دریافت خواهد کرد.
 
 
 
 
شورای عالی امنیت ملی ایران علل عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را تشریح کرد.
شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: علت حمله گسترده موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز و بر پایه ماده 2 منشور ملل متحد بود.
این شورا تاکید کرد: همچنین، نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد انجام داده و ایران برای تامین منافع ملی و امنیت ملی خود حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام داده است.
به گزارش تسنیم، شورای عالی امنیت ملی همچنین آورده است: در این عملیات صرفاً پایگاه هوائی اطلاعاتی و نظامی این رژیم هدف قرار گرفته و از حمله به تاسیسات اقتصادی و زیرساختی رژیم اجتناب شده و فعلاً اقدام نظامی دیگری در دستور کار ایران نیست.
در اطلاعیه یادشده همچنین تصریح شده است: چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت بار خود علیه ایران با هر ابزار روش و در هر سطحی ادامه دهد، پاسخ حداقل 10 برابری از همان نوع دریافت خواهد کرد.