kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۷۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
مدیرعامل شرکت عمران پرند:

10 هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد

 
 
 
مدیرعامل شرکت عمران پرند از شناسایی ۱۳ هزار خانه خالی خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۰ هزار واحد به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.
به گزارش خبرگزاری‌ها، آرش صیادی با اشاره به ساخت 
96 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند، اظهار کرد: از این تعداد حدود 95 هزار واحد افتتاح شده است. ضمن اینکه 
220 هزار نفر برای نهضت ملی مسکن پرند ثبت‌نام کردند که از این تعداد 88 هزار نفر واجد شرایط بوده‌اند. در مجموع تاکنون زمین 33 هزار و 300 واحد تامین شده است.
 شناسایی 138 بنگاه غیرمجاز
مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به تصویب الحاق فاز 7 به محدوده شهر پرند، اظهار کرد: در این سایت حدود 17 هزار واحد مسکن در حال ساخت است. در شمال فاز 6 پروژه‌ها نیز در قالب طرح اقدام ملی با پیشرفت حدود 60 درصدی در حال ساخت است.
صیادی افزود: با توجه به افزایش جمعیت پرند که در حال حاضر حدود 350 هزار نفر است و بارگذاری 700 هزار نفر پیش‌بینی شده، باید به سمت تامین خدمات روبنایی از جمله، مدرسه، مسجد، فضای سبز، مراکز درمانی و... برویم. البته در حوزه بوستان‌ها و فضای سبز، پنج بوستان فاخر و بزرگ در حال ساخت است که از این تعداد دو بوستان آماده افتتاح شده.
مدیرعامل شرکت عمران پرند درخصوص تخلف صورت گرفته در شرکت عمران پرند، گفت: در این رابطه افرادی بازداشت شده‌اند اما با توجه به اینکه کیفرخواست صادر نشده از جزئیات این تخلف اطلاع نداریم.
صیادی با اشاره به سوداگری برخی مشاوران املاک در بازار مسکن پرند، تصریح کرد: با همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط، حدود 138 بنگاه غیرمجاز شناسایی و برخی از آنها پلمب شد. 
مدیرعامل شرکت عمران پرند در رابطه با خانه‌های خالی در این شهر، گفت: حدود 13 هزار واحد خالی که اکثرا مسکن مهر هستند در پرند شناسایی و حدود 10 هزار واحد به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است. البته برای 50 هزار نفر تقاضا داریم که برای آن زمین نداریم. 
صیادی درباره قیمت ساخت تاکید کرد: اولین سری نهضت ملی مسکن با هزینه هر مترمربع 10 میلیون تومان ساخته شده و یک واحد 80 متری با احتساب مشاعات (120 متر) حدود 
یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.
او درباره مسکن خبرنگاران در قالب نهضت ملی مسکن گفت: در زمان حاضر 800 واحد برای هنرمندان و خبرنگاران معرفی شده از سوی وزارت ارشاد در حال ساخت است که در مرحله بتن‌ریزی قرار دارد.