kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

اعلام آمادگی بیش از 14 هزار دانش‌آموز و دانشجو برای تحقق اهداف «گام دوم انقلاب»

بیش از ده هزار دانش‌آموز فرمانده بسیج و چهار هزار دانشجو طی بیانیه‌هایی آمادگی خود را برای تحقق اهداف «گام دوم انقلاب» اعلام کردند.



به گزارش دانا بیش از ده هزار دانش‌آموز فرمانده بسیج در بیانیه‌ای آمادگی خود را برای تحقق اهداف «گام دوم انقلاب» اعلام و خطاب به رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: بیانیه گام دوم انقلاب، شوری شگرف در میان نسل جوان علی‌الخصوص فرزندان بسیجی شما در مدارس سراسر کشور ایجاد و عزم و اراده آنها جهت حضور در سیر حرکت انقلاب را دوچندان نمود.
 این بیانیه می‌افزاید: جوانان مومن انقلابی در چهل سال گذشته ثابت کردند هر زمان و هر کجا برای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب نیاز به نقش‌آفرینی بوده، می‌توانند با همت و اراده وصف‌ناپذیر خود، برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زنند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: فرزندان بسیجی شما امروز نیز خود را میدان دار اصلی حرکت انقلاب و نظام اسلامی برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف خود دانسته و با اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» در عرصه‌های مختلف نهایت تلاش خویش را با فعالیت هدفمند در قالب تشکل‌ بسیج دانش‌آموزی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی و خودکفایی هر چه بیشتر میهن اسلامی خود به کار خواهند گرفت و برای این منظور حضور در عرصه‌های مشارکت برای مبارزه با فساد و برقراری عدالت اجتماعی، ارتقا سطح دانش و فناوری و مقابله با استکبار جهانی در همه عرصه‌ها را وظیفه خود برشمرده و با این هدف همواره به اعتلای ایران عزیز اندیشیده و در این مسیر در حرکتی منسجم و سازمان‌یافته در اجرای فرامین حضرتعالی مصمم و پایدار خواهند ماند.
 این بیانیه می‌افزاید: دانش‌آموزان بسیجی ندای نویدبخش‌تان را با گوش جان شنیده و از اینکه بار دیگر جوانان مؤمن متعبد و انقلابی را مورد محبت و لطف خود قرار داده اید شاکر و قدردانیم و پیشانی بر سجده شکر برای خداوند بزرگ و بلند مرتبه می‌نهیم که در این دوران پرتلاطم، هدایتگر و مقتدایی از نسل حضرت زهرا(س) را بر ما ارزانی داشته است.
اعلام آمادگی بیش از 4 هزار دانشجو
خبر دیگر اینکه بیش از 4 هزار و 270 نفر از دانشجویان سراسر کشور با پیوستن به پویش بزرگ «‌دانشجویان کشور در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب» آمادگی خود را برای تحقق مطالبات و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعلام کردند.
به گزارش فارس این پویش روز شنبه به همت جمعی از دانشجویان راه‌اندازی شد و در این مدت یک روزه توانست بیش از 4000 هزار دانشجو را با خود همراه کند.