kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۱۴۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
«روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین»

شریف: فلسطینیان از مبارزه با سنگ به مبارزه با موشک رسیده‌اند

رئیس‌ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار محوری روز جهانی قدس سال ۱۳۹۸ را «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» اعلام کرد و گفت: انقلاب سنگ ضد رژیم صهیونیستی به غرش موشک‌های ویرانگر بر سر صهیونیست‌های غاصب کودک‌کش رسیده است و به زودی بساط اسرائیل جنایتکار را در هم خواهد پیچید.

در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، سردار رمضان شریف، رئیس‌ ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری، از روز جهانی قدس به عنوان میراث راهبردی و یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام(ره) در ظرفیت‌سازی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف یاد کرد و گفت: طی چهل سال گذشته روز قدس به آوردگاه اعلام برائت از رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام موضع امت اسلامی ضد‌اشغالگری تبدیل شده است.
به گزارش فارس، وی ابراز داشت: امامین انقلاب اسلامی و ملت ایران با همراهی آحاد ملل و جوامع مسلمان و حق‌طلب جهان، روز قدس را عامل فراموش‌ناپذیری مسئله فلسطین و بازخوانی پرونده سیاه اسرائیل و حامیان‌اشغالگری و کودک کشی صهیونیست‌ها قرار داده‌اند و به فضل الهی با وحدت و اتحاد فراگیر  جوامع اسلامی تمامی توطئه‌ها و تهدید‌ها و حرکت‌های فریبنده و مزدورانه برای انحراف در آرمان فلسطین نتیجه‌ای جز شکست و انزوای عاملان آن نخواهد داشت.
رئیس ‌ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: روز قدس روز ابلاغ هشدار امت اسلامی به برخی کشورهای عربی به ویژه عربستان و امارات نسبت به برگزاری کنفرانس موهوم موسوم به «صلح به خاطر شکوفایی اقتصادی» در بحرین است که با بازی کردن در زمین آمریکا، رژیم صهیونیستی، آرمان قدس و ملت فلسطین را پایمال نکنند. سردار شریف تصریح کرد: کنفرانس به ظاهر اقتصادی بحرین نه تنها تشویق سرمایه‌گذاران خارجی برای انتقال سرمایه و فناوری به سرزمین‌های فلسطین را در پی ندارد، بلکه به سد محکم و دیوار بلند مقاومت فلسطین مقابل معامله قرن آمریکایی اسرائیلی برخورد خواهد کرد.
وی روز قدس سال ۹۸ را روز رویارویی با طرح آمریکایی «معامله قرن» خواند و گفت: به فضل الهی حضور پرشور، انقلابی و با شکوه امت اسلامی به ویژه آحاد و اقشار مختلف ملت قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، مرگ زودهنگام این طرح شیطانی و ضد فلسطینی را رقم خواهد زد. رئیس‌ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: در واقع انقلاب سنگ ضد رژیم صهیونیستی به غرش موشک‌های ویرانگر بر سر صهیونیست‌های غاصب کودک‌کش رسیده است و به زودی بساط اسرائیل جنایتکار را در هم خواهد پیچید. سردار شریف گفت: گفتمان سازش و طرح‌های مغایر با استیفای حقوق حقه ملت فلسطین فرجامی جز شکست ندارد و گفتمان مقاومت با شتاب و اقتدار روز‌افزون تا برچیدن بساط ‌اشغالگران و آزادی سرزمین مقدس به پیش می‌رود. وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن آرمان فلسطین از دستاورد‌های روز قدس است، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین از مبارزه با سنگ به مبارزه با موشک رسیده‌اند که این موضوع از دستاوردهای روز قدس است. رئیس‌ ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: شعار محوری روز جهانی قدس سال ۱۳۹۸ را «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» اعلام کرد.