kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۴۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴

خودتو جمع کن! (گفت و شنود)

 

گفت: اخبار و گزارش‌ها درباره عملیات نظامی ایران علیه مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی همچنان تیتر اول رسانه‌های معتبر جهان است و از اقتدار مثال‌زدنی جمهوری اسلامی ایران حیرت‌‌زده‌اند و از تحقیر اسرائیل و بر باد رفتن اعتبار کاذب آن خبر می‌دهند.
گفتم: به عنوان نمونه‌، «‌اسکات ریتر‌» افسر ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گوید پایگاه هوایی «‌نوآتیم» در صحرای «نقب» بزرگ‌ترین پایگاه هوایی اسرائیل است که چتر حفاظتی آن حتی از حفاظت کاخ سفید هم بیشتر است و با تعجب می‌گوید معلوم نیست ایران چگونه این پایگاه را با ده‌ها موشک بالستیک ویران کرده است.
گفت: با این وجود یکی از مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کرده است؛ عملیات نظامی ایران خیلی هم موفق نبوده است! 
گفتم: پس چرا انتشار هرگونه فیلم، عکس و خبر از مناطق مورد حمله ایران را ممنوع اعلام کرده است؟! اصلاً، چرا خبرنگاران را برای بازدید دعوت نمی‌کند؟! و یا چرا خودشان فیلم و عکس از مناطق مورد حمله ایران تهیه و منتشر نمی‌کنند؟!
گفت: از نخستین دقایق حمله نظامی ایران، مردم فلسطین با هزاران گوشی هوشمند از لحظه به لحظه حملات و انفجارها و تخریب‌ها فیلم و عکس تهیه کرده و از طریق فضای مجازی در سراسر جهان منتشر کرده‌اند.
گفتم: یارو بدجوری نیاز به قضای حاجت داشت ولی از سرویس‌های بهداشتی خبری نبود. یکدفعه چشمش به یک در نیمه باز افتاد و فضای تاریک‌... با خیال راحت مشغول شده بود که ناگهان ده‌ها نورافکن و پروژکتور صحنه را روشن کرد و صدای قاه قاه مردم به آسمان بلند شد!... مردک فلان‌فلان‌شده رفته بود روی سِن تئاتر!