kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
به همت سپاه حضرت سید الشهداء(ع) استان تهران انجام شد

اهدای 500 سری جهیزیه به زوج‌های جوان در هفدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه

در هفدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ۵۰۰ سری جهیزیه که توسط خیران تهیه شده در اختیار زوج‌های جوان شهرستان‌های استان تهران قرار گرفت.
 
 
 
 
 
هفدهمین رزمایش کمک مؤمنانه سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور سردار قریشی جانشین سازمان بسیج، حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و جمعی از مسئولان شهرستان ری در جوار بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
سردار سیدقاسم قریشی در این آیین اظهار داشت: ملت ایران در سال 57 رژیم خائن و فاسد را در شرایطی توانست به سقوط بکشد که مورد حمایت استکبار جهانی بود و نظام سلطه همه تلاش‌ها و امکانات نرم و سخت خود را به کار گرفتند تا از این رژیم فاسد حمایت کنند.
به گزارش تسنیم، وی افزود: در 44 سال گذشته انواع تهاجم شدید نظامی، ترور و انواع تهدیدات را برخلاف قواعد بین‌المللی به کشورمان تحمیل کردند اما ملت غیور ایران در مقابل همه تهدیدات مقاومت کردند و برگ‌های زرین دیگری در انقلاب ثبت کردند.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به مأموریت‌های سپاه در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: سپاه و بسیج علاوه‌بر بخش‌های نظامی، در رفع محرومیت‌ها و حوادثی مانند سیل و زلزله همراه مردم بوده و کمک‌رسانی کرده است که در این راستا امسال 1560 پروژه توسط سپاه اجرا شده و 1200 کیلومتر از جاده‌های روستایی آسفالت شده است.
وی با بیان اینکه طی سه سال اخیر بیش از 20 هزار جهیزیه توسط سپاه اهدا شده است، گفت: نیروهای لشکر 10 در زمان دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد خط شکن بودند و امروز با اهدای جهیزیه و بسته‌های معیشتی در رفع محرومیت تلاش می‌کنند.
در ادامه این مراسم، سرتیپ احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران اظهار داشت: در ادامه کمک‌های مؤمنانه 500 سری جهیزیه توسط خیران تهیه شده و به زوج‌های نیازمند در شهرستان‌های استان تهران اهدا می‌شود.
وی افزود: تاکنون و در طی هفده مرحله، 3 هزار و 690 سری جهیزیه و 2 میلیون و 300 هزار بسته معیشتی در راستای منویات رهبری توسط سپاه استان تهران تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.
سرتیپ ذوالقدر ادامه داد: کمک‌های مؤمنانه کار ارزشمندی است که نیاز به ادامه دارد و از خیران می‌خواهیم که در این مسیر کمک کنند تا بتوانیم این رزمایش‌ها را ادامه دهیم.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به انواع خدمات سپاه در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: به مناسبت سال نو و ماه مبارک رمضان، مرحله بعدی رزمایش کمک مؤمنانه با اهدای بسته‌های معیشتی، پایان سال برگزار خواهد شد.