kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
شماره حساب دریافت کمک به خانواده‌های نیازمند اعلام شد

آغاز جشن نیکوکاری در سراسر کشور از 14 اسفندماه

 
 
 
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: جشن نیکوکاری از چهاردهم اسفندماه در سراسر کشور آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌اله آسوده اظهار داشت: همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری از چهاردهم اسفندماه آغاز و در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
آسوده افزود: به برکت نام حضرت ولی‌عصر (عج) و نیمه شعبان، آغاز نمادین جشن نیکوکاری از مسجد مقدس جمکران خواهد بود. وی ادامه داد: امسال غرفه‌های نیکوکاری به مدت یک روز در سطح معابر برپا خواهد شد و همزمان با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق در میان کودکان و نوجوانان، یک روز در مدارس نیز شاهد برپایی جشن نیکوکاری خواهیم بود. همچنین در هفته‌های پیش رو، 
جشن نیکوکاری را در پایگاه‌های نماز جمعه سراسر کشور برگزار خواهیم کرد. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با دعوت از مردم و خیران برای حضور در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان در روزهای پایانی سال، عنوان کرد: غرفه‌های سطح شهر، مساجد، مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند. آسوده بیان داشت: همچنین مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌ گیری کد دستوری #12* و شماره کارت 1919-0000-9979-6037 کمک‌های خود را برای خانواده‌های نیازمند واریز کنند.