kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۰۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
خطیب جمعه تهران:

جایی برای صهیونیست‌ها در آینده بشریت وجود ندارد

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: در گذر از این پیچ تاریخی و نظم نوینی که در جهان در حال شکل‌گیری است،‌ به همت جبهه فراگیر مقاومت هیچ جایی برای رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌های خبیث و حامیان پلیدشان در جغرافیای آینده بشریت وجود نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران در روز جهانی قدس تأکید کرد: یکی از مولفه های اصلی اقتدار امروز فلسطین، علاوه بر ظرفیت درونی این ملت ریشه دار،‌ طلوع خورشید روح‌نواز انقلاب اسلامی در ایران و تاسیس نظام جمهوری اسلامی و بصیرت امام حکیم راحل و امام عزیز حاضر است که توانستند پرچم دفاع از مظلومان و روز قدس را برافراشته کنند.
به گزارش فارس، امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: اگر «موشه دایان» گفته بود که انقلاب اسلامی زلزله عظیمی است که پس لرزه‌های آن اسرائیل را ویران می‌کند،‌ امروز چنین چیزی را مشاهده می‌کنیم.
وی تصریح کرد: در گذر از این پیچ تاریخی و نظم نوینی که در جهان در حال شکل‌گیری است،‌ به همت جبهه فراگیر مقاومت هیچ جایی برای رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌های خبیث و حامیان پلیدشان در جغرافیای آینده بشریت وجود نخواهد داشت.
سرلشکر سلامی:
آمریکا همانند آمبولانسی است که
وقتی اسرائیل مُرد، به فریادش می‌رسد
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم روز قدس و پیش از خطبه های نماز جمعه تهران تاکید کرد: رهبر انقلاب بهترین، قدرتمندترین و مدبرترین فرمانده خود را برای هدایت نهضت مقاومت در جهان اسلام منصوب کرد. پرچمدار مقاومت، حاج قاسم شد که توانست در فاصله‌های زمانی اندکی در اقصی نقاط جهان اسلام جوانان را به جهاد دعوت و آنها را سازماندهی کند و سد مستحکمی در مقابل رژیم صهیونیستی قرار دهد. از آن روز تا به امروز دیگر ارتش صهیونیستی در هیچ جنگی پیروز نشده است. دقت و توجه کنید، قبلاً صهیونیست‌ها بی رحمانه قتل‌عام می‌کردند اما امروز به نقطه‌ای رسیده‌اند که حتی مجروح شدن یک فلسطینی برای آنها عقوبت فراوانی دارد.
وی گفت: شما می‌بینید آمریکا از افغانستان می‌گریزد و از عراق در حال گریختن است و در حاشیه سیاست‌های منطقه جای دارد و دیگر نمی‌تواند به شما کمک کند و آمریکا برای شما همانند آمبولانسی است که وقتی مریضی می‌میرد، به فریادش می‌رسد.
سرلشکر سلامی خطاب به صهیونیست‌ها تصریح کرد: به شما این نکته را می گویم که شرارت‌های خود را خاموش کنید. شما می‌دانید ما اهل عمل و واکنش هستیم. پاسخ‌های ما دردناک است و شرایط را برای اهداف خود فراهم می‌کنیم. ما شما را رها نمی‌کنیم، منتظر باشید؛ پاسخ‌های ما را دیده‌اید. امروز هم می‌گویم اگر کوچک‌ترین عمل جاهلانه و شرارت‌آمیز از شما سر بزند، بهتر از من می‌دانید چه بر سرتان خواهد آمد.
فرمانده کل سپاه خطاب به فلسطینی‌ها بیان داشت: به فلسطین قهرمان و عزیز هم می‌گویم ادامه بدهید؛ نصر الهی با شما است. شما چه در غزه، چه در کرانه، چه در صحن مبارک مسجدالاقصی متحد هستید و مطمئن باشید دشمن شما به سمت اضمحلال و زوال پیش می‌رود و قدرت شما در حال جان گرفتن است. ما همیشه با شما هستیم و فلسطین در قلب ما است.
نائب‌رئیس جنبش حماس:
درختی که حاج قاسم کاشت در حال بارور شدن است
خلیل الحیه، نائب‌رئیس جنبش حماس نیز در مراسم روز قدس و پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: من از فلسطین، مسجدالاقصی، قدس، غزه و از بین مجاهدانی که به سمت پیروزی می‌روند، آمده‌ام. آمده‌ایم که روز قدس را با شما برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: میلیون‌ها نفر امروز در سراسر جهان روز قدس را برگزار می‌کنند تا بگوییم که قدس برای ماست و اشغالگری رو به زوال است.
خلیل الحیه تاکید کرد: حاج قاسم به‌دلیل وفای به عهدی که داشت، روح بزرگ خود را در این راه فدا کرد. ما به روح وی می گوییم که درختی که کاشتید، امروز در حال بارور شدن است. اشغالگران اسرائیلی تلاش می‌کنند مسلمانان را از مسجدالاقصی دور کنند اما وعده خداوند به پیروزی محقق می‌شود.