kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
خطاب به آمریکا

سردار قاآنی: تا فرصت باقی است از جغرافیای اطراف ایران خارج شوید

فرمانده‌ نیروی قدس سپاه گفت: پیام ما به آمریکایی‌ها این است که هنوز وقت دارید از جغرافیای اطراف ما با ذلت بیرون بروید، در غیر این صورت اگر جغرافیای اطراف ما را ترک نکنید، بدتر از افغانستان اخراج می‌شوید.

 


سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار شهید عبدالرسول استوار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، با بیان اینکه شهدا ‌در مسیر الهی حرکت کردند، گفت: پایان زندگی آنها ختم به شهادت شد. لذا باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و همان ویژگی‌های شهدا را در خودمان ایجاد کنیم.
فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: باید در جلسات یادبود شهدا ویژگی‌های ارزشمند شهدا را مرور کنیم، چراکه یاد شهدا را ما باید ادامه دهیم، قدس هدفی است که به آن می‌رسیم، اما یک نقطه کمکی است که به حکومت جهانی امام زمان (عج) برسیم، این مسیری است که شهدای ما پیش روی ما باز کرده‌اند و این جلسات، جلسات رزمایش چگونه حرکت کردن برای رسیدن به قله عزت است.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید ویژگی‌های شهدا را در خود ایجاد کنیم.
سردار قاآنی اظهار داشت: همه به حمایت از سعودی کثیف جمع شده‌اند و پس از هفت سال جنگ با یک مشت مظلوم هنوز نتوانسته‌اند کاری انجام دهند، فرهنگ مقاومت تاثیرگذار است، به حول قوه الهی مسیری که طی می‌کنیم، به حکومت امام زمان (عج) خواهد رسید، بستر این سخن در جهان اسلام فراهم شده است، پیام آخر به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی این است که به حال خود فکری کنید که دیگر گذشت دورانی که هر غلطی می‌خواستید می‌کردید، دوران بزن در رو گذشت اگر زدید، باید تا آخر جواب پس بگیرید.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها مکار، حیله‌گر و جنایت‌کار هستند، ۲۰ سال در افغانستان جنگیدند، بالاترین شکست در این دوران شکست در افغانستان بود.
وی تصریح کرد: پیام ما به آمریکایی‌ها این است که هنوز وقت دارید از جغرافیای اطراف ما با ذلت بیرون بروید، در غیر این صورت اگر جغرافیای اطراف ما را ترک نکنید، بدتر از افغانستان اخراج می‌شوید.