kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

حشدالشعبی: هیچ جای عراق برای اشغالگران امن نخواهد بود

عضو دفتر سیاسی جنبش «عصائب اهل حق» وابسته به حشدالشعبی، گفت که مشکلات امنیتی، سیاسی و اقتصادی در عراق توسط آمریکا ایجاد شده است و برای اشغالگران، هیچ پناهگاه امنی در عراق وجود ندارد.




«سعد السعدی» بر مبارزه با نظامیان تروریست آمریکایی در عراق تأکید کرد و افزود، عملیات مقاومت‌، پیشرفت کرده است و نیروهای اشغالگر آمریکایی هیچ پناهگاه امنی در عراق ندارند. به گزارش فارس، وی تأکید کرد، مشکلات امنیتی، سیاسی و اقتصادی در عراق توسط آمریکا ایجاد شده است.
این مسئول عراقی خاطرنشان کرد: گروه‌های مقاومت قصد دارند مستقیما علیه ارتش آمریکا وارد درگیری و جنگ شوند.
السعدی تاکید کرد که نیروهای مقاومت هم اکنون نیز مستقیما با آمریکا می‌جنگند و «مصطفی کاظمی» نخست‌وزیر عراق، نیز باید نسبت به حاکمیت این کشور حساسیت داشته باشد.
هشدار حشد‌الشعبی به آمریکا
«علی الموسوی» فرمانده تیپ 39 سازمان حشد‌الشعبی، تأکید کرد که نیروهای حشد به نظامیان آمریکایی فرصت نخواهند داد مناطق مرزی عراق را به مراکز پرورش تروریست‌ها تبدیل کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس، الموسوی افزود، نیروهای حشد توطئه‌های آمریکا را شکست خواهند داد.
وی گفت: «نیروهای حشد‌الشعبی به نظامیان آمریکایی فرصت نخواهند داد که مناطق مرزی عراق با سایر کشورها را به مراکز پرورش تروریست، تبدیل کنند و یا امنیت عراق را بر هم بزنند.
این فرمانده حشد تصریح کرد، آمریکا در پی ایجاد هرج‌ومرج در عراق و بازگرداندن این کشور به عقب است، به ویژه اینکه، نیروهای آمریکایی در صحرای اردن مستقر شده‌اند.