kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۹۳۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

ملت در شهرهای مختلف کشور، پیروزی رئيسی را جشن گرفتند

هواداران آیت‌الله رئیسی در سراسر کشور، پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم را جشن گرفتند.

 


گردهمایی هواداران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب برای برگزاری جشن پیروزی وی در انتخابات عصر امروز در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.
به گزارش فارس، هزاران نفر از شهروندان تهرانی با حضور در این مراسم، پیروزی آیت‌الله رئیسی را جشن گرفتند.
در ابتدای این مراسم آهنگ «سلام به آینده» اجرا شد و با همراهی حاضران و پلاکاردها و نوشته‌هایی که در دست داشتند، استقبالی مردمی از دولت انقلابی، کارآمد و ضد فساد به نمایش گذاشته شد.
مولودی خوانی سعید حدادیان بخش دیگری از این مراسم در میدان امام حسین(ع) تهران بود.
حاضران با در دست داشتن عکس‌هایی حاوی چهره و شعارهای رئیس‌جمهور منتخب و همچنین به اهتزاز درآوردن پرچم ایران، خشنودی خود را از این رویداد بزرگ ملی اعلام کردند؛ از جمله نوشته‌های در دست حاضران «به کوری بی‌بی‌سی، رای ما شد رئیسی»، «خبر بدین به لشکر نتانیاهو، مرگتو امضا زده ضامن آهو» و «مردم مچکریم» بود.
همزمان با نزدیک شدن به مغرب و تاریک شدن هوا، هواداران رئیس‌جمهور منتخب، میدان امام حسین(ع) تهران را با روشن کردن نور تلفن‌های همراهشان نورافشانی کردند.
در دقایق پایانی جشن پیروزی، هواداران رئیس‌جمهور منتخب به صورت گروهی دعای فرج خواندند.
علاوه‌بر میدان امام حسین(ع)، جمعی از هواداران رئیس‌جمهور منتخب با حضور در میدان ولیعصر(عج) تهران حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام کردند.
گردهمایی مردم برای برگزاری جشن پیروزی آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب در عصر روز شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در خیابان سردار شهید سلیمانی ارومیه برگزار شد.
به گزارش فارس، جشن پیروزی و شکرانه حضور ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران و پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان منتخب مردم با حضور آحاد مردم زنجان و مداحی حاج ولی‌الله کلامی شاعر و مداح اهل بیت(ع) در حسینیه ثارالله(ع) این شهر برگزار شد.
همچنین، جشن سپاس مردم سمنان پس از انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران در خیابان‌های این شهر و به صورت کاروان موتوری و خودرویی برگزار شد. حاضران در این برنامه که به‌شکل خودجوش و مردمی برپا شده بود، با حرکت در خیابان‌های اصلی شهر سمنان، خوشحالی و شعف خود را از انتخاب رئیس‌دولت آینده نشان دادند.
جوانان مشهدی نیز با برگزاری کارناوال خودرویی در میدان احمدآباد مشهد مراتب شادی و رضایت خود را از نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ابراز کردند.
جمع کثیری از مردم خرم‌آباد هم در پی پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات به عنوان رئیس‌جمهور منتخب، در پارک زیبا کنار خرم‌آباد جشن پیروزی گرفتند.
اقشار مختلف مردم قم نیز با برپایی کاروان خودرویی این پیروزی را جشن گرفتند.