kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
ظریف:

بیانات مشفقانه مقام معظم رهبری ختم کلام است

محمد جواد ظریف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: بیانات مشفقانه مقام معظم رهبری همچون همیشه برای من و همکارانم ختم کلام و نقطه پایانی برای بحث‌های کارشناسی است.


پس از بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب و انتقاد و ابراز تعجب و تأسف ایشان از اظهارات بعضی از مسئولان که در روزهای اخیر از رسانه‌های مخالف نظام پخش شد و تکرار حرفهای خصمانه دشمنان و آمریکا بود، محمد جواد ظریف در صفحه شخصی خود نوشت: بیانات مشفقانه مقام معظم رهبری همچون همیشه برای من و همکارانم ختم کلام و نقطه پایانی برای بحث‌های کارشناسی است. به عنوان یک کارگزار و پژوهشگر روابط خارجی، همواره باور داشته‌ام برای قوام این مرز و بوم خدایی، سیاست خارجی باید موضوع وفاق و انسجام ملی باشد و از بالاترین سطح مدیریت و هدایت شود و بر این اساس پیروی از نظرات و تصمیمات رهبری ضرورتی غیرقابل انکار برای سیاست خارجی است.
به گزارش ایرنا، وی افزود: بسیار متأسفم که برخی نقطه نظرات شخصی که صرفا برای انتقال صادقانه تجربیات و بدون قصدی برای انتشار بیان شده بود، دزدانه منتشر و به صورت گزینشی مورد بهره‌برداری و دستمایه خصومت ورزی بدخواهان کشور و مردم و انقلاب گردید و اسباب تکدر خاطر شریف مقام معظم رهبری را فراهم آورد. امیدوارم به یاری خدا اینجانب و همکارانم بتوانیم در کنار دیگر خدمتگزاران در اجرای بی‌کم و کاست منویات مقام معظم رهبری برای پیشرفت ایران عزیزمان یکدل و یکصدا کوشا باشیم.