برنامه رسانه ملی برای انتخابات ۱۴۰۰(اخبار ادبی و هنری)
رئیس ستاد انتخاباتی سازمان صداوسیما گفت: هدف رسانه ملی در تولید و پخش برنامههای انتخاباتی، تحقق نقش مطلوب رسانه ملی در انتخاباتی پرشور و آگاهانه در تراز گام دوم انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار کیهان، در نشستی که با حضور اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما و به ریاست حجتالاسلام محسنیاژهای و همچنین با حضور رئیس و اعضای ستاد انتخاباتی رسانه ملی در دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد؛ رئیس ستاد انتخاباتی سازمان صداوسیما هدف برنامههای رسانه ملی در تولید و پخش برنامههای انتخاباتی را تحقق نقش مطلوب رسانه ملی در انتخاباتی پرشور و آگاهانه در تراز گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جلب مشارکت گسترده و پرشور و پرشمار مردم، حفظ و وحدت و انسجام داخلی و آگاهیبخشی برای انتخاب اصلح و همچنین ایجاد فضایی برای رقابت سالم و سازنده در دستور کار برنامههای انتخاباتی سازمان صداوسیما قرار دارد. آخوندی رئیس ستاد انتخاباتی سازمان صداوسیما از تدارک و تولید ۵۰ هزار دقیقه برنامه در شبکههای تلویزیونی و بیش از ۵۰ هزار دقیقه در شبکههای مختلف معاونت صدا و همچنین تدارک ۱۵۵ هزار دقیقه برنامه در شبکههای تلویزیونی مراکز صداوسیمای استانها و ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی در شبکههای رادیویی مراکز صداوسیمای استانها خبر داد و تولید و پخش برنامههای خاص فضای مجازی را از دیگر برنامههای سازمان صداوسیما در انتخابات پیشرو عنوان کرد. در پایان این نشست اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما پس از استماع گزارش رئیس و مسئولان ستاد انتخاباتی سازمان صداوسیما ضمن بیان نظرات و دیدگاههای خود، لزوم برنامهسازی مطلوب برای حضور پرشور و پرشمار مردم را ضروری دانسته و بر لزوم همکاری و هماهنگی مستمر صداوسیما با سایر دستگاههای تأثیرگذار درجهت جلب مشارکت و حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات و همچنین تقویت حس امید در مردم و معرفی ویژگیهای کاندیدای اصلح در انتخابات تأکید کردند.
گفتنی است که برنامههای انتخاباتی رسانه ملی از هفته آخر اسفندماه شروع و تا پایان شمارشآرا و اعلام نهایی نتایج ادامه خواهد داشت.