kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۴۵۸
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
ضرب شست تازه حزب‌الله به صهیونیست‌ها

پهپادهای حزب‌الله از مراکز نظامی اسرائیل تصویربرداری کرده و بازگشتند

حزب‌الله لبنان برای نخستین بار تصاویری را که پهپادهایش از پایگاه‌ها و مراکز نظامی ارتش رژیمِ آپارتایدِ صهیونیستی در داخل شهرهای اراضی اشغالی گرفته‌اند را منتشر کرده است. این، یک شکست اطلاعاتی برای صهیونیست‌ها به حساب می‌آید.




«سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در سخنرانی سه‌شنبه شب خود به سران رژیم آپارتاید صهیونیستی درباره هرگونه ماجراجویی جدید در لبنان هشدار داده و گفته بود، «به رئیس‌ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی می‌گویم که ما در پی مواجهه یا جنگ نیستیم اما در صورتی که جنگی را علیه ما تحمیل کنید، با قدرت وارد آن می‌شویم»
24 ساعت پس از این سخنرانی، گروه اطلاع‌رسانی نظامی حزب‌الله لبنان ویدئویی منتشر کرد از تصاویر پهپادهایش که به داخل خاک رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و از مراکز نظامی این رژیم تصویربرداری کرده بودند. به گزارش تسنیم، فعالان لبنانی این ویدئو را با هشتگ #ما_لم_یواجهه_کیانکم در فضای مجازی دست به دست کرده‌اند. سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های صهیونیستی داشت و بسیاری از آنها هشدار سید حسن نصرالله به تل‌آویو درباره اینکه «با آتش بازی نکند» را به تیتر یک خود تبدیل کرده بودند، با این تصاویر به نوعی تکمیل شد.
واکنش انصارالله
در واکنش به انتشار این تصاویر، «محمدعلی الحوثی» رئیس‌کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه توئیتر خود نوشت، موفقیت حزب‌الله در رصد و ثبت مختصات مراکز و کارخانه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی را تبریک می‌گوییم. وی افزود که این موفقیت حزب‌الله اثبات کرد که می‌توان به دشمن نفوذ کرد و موساد در محافظت از فضای داخلی صهیونیست‌ها شکست خورده است.
گفتنی است، سخنرانی سید مقاومت در لبنان و این تصاویر که عمق نفوذ حزب‌الله و نفوذپذیر بودن سد امنیتی رژیم صهیونیستی را بازنمایی می‌کند، همزمان شد با سخنان «بنی گانتس». وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد، اگر این رژیم مجبور به درگیری نظامی با لبنان شود،حزب‌الله بهای سنگینی خواهد پرداخت!
اما باید توجه کرد که وحشت حقیقی حاکم بر اسرائیل را می‌توان در بین کارشناسان و رسانه‌های صهیونیستی دید، نه در تهدیدات توخالی مقامات این رژیم. «اسحاق بریک»، ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی، به تازگی در گفت‌و‌گو با کانال ۷ تلویزیون این رژیم به قدرت موشکی جنبش حزب‌الله لبنان پرداخت و گفت، موشک‌ نقطه‌زن حزب‌الله برای فرو بردن اسرائیل در تاریکی
کافی است.
خبر دیگر از اراضی اشغالی اینکه گروه «پنل بین‌المللی مواد شکافت‌پذیر» تصاویر ماهواره‌ای را منتشر کرده که نشان می‌دهد، رژیم صهیونیستی مرکز تحقیقات هسته‌ای «نِگو» (نیروگاه هسته‌ای دیمونا) را توسعه داده است. این تیم بین‌المللی متشکل از دانشمندان ۱۷ کشور جهان روز پنج‌شنبه تصاویری از نیروگاه هسته‌ای دیمونا را منتشر کرد که مربوط به چهارم ژانویه ۲۰۲۱ است و نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی به طور قابل توجهی این مرکز هسته‌ای را توسعه داده است.