kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۱۵۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی خبر داد:

چهار سکه بهار آزادی هدیه رهبر انقلاب به خانواده دارای فرزندان سه قلوی تبریزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از تحویل هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده دارای فرزندان سه قلوی تبریزی خبر داد.




به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبر، محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: این هدایا شامل چهار سکه بهار آزادی از سوی دفتر مقام معظم رهبری بود.
وی بیان داشت: این نهاد در برنامه‌های حمایتی خود از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو در قالب خدمات گوناگون و متنوع حمایت می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با ‌اشاره به حمایت کمیته امداد از خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو، ادامه داد: حمایت از این خانواده‌ها در قالب وام و تامین اقلام ضروری است و علاوه‌بر هدایای دفتر رهبر انقلاب، وام خرید مسکن و کمک معیشت بلاعوض نیز به این خانواده‌های مددجو پرداخت می‌شود.
کلامی گفت: خانواده‌های مددجوی دارای چندقلو نیازمند مراقبت و حمایت بیشتر هستند، تا به دلیل نداشتن تمکن مالی دچار مشکلات در امور نگهداری و مخارج زندگی فرزندان خود نشوند.
وی افزود: با توجه به سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری و برای ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوری، رسیدگی به امور این خانواده‌ها و ارائه خدمات به آنها در دستور کار قرار گرفته است.