kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۷۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴

آغاز تزریق واکسن ایرانی کرونای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به دومین گروه از داوطلبان

با تزریق واکسن ایرانی کرونای ستاد اجرایی فرمان امام به نفر چهارم، تزریق به داوطلبان دومین گروه از داوطلبان دریافت این واکسن، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس‌مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر اعلام کرد: پس از بررسی دقیق سلامت سه داوطلب اولی که واکسن «کووایران برکت» بر روی آنها تزریق شده بود، مجوز تزریق برای چهار نفر بعدی از سوی مراجع ذیصلاح صادر شد.
حجت‌اله نیکی‌ملکی افزود: تزریق واکسن بر روی نفر اول از این ۴ نفر روز دوشنبه صورت گرفته و تزریق بر روی سه نفر بعدی هم با فاصله زمانی انجام خواهد شد.
حال سه داوطلب اول آزمایش انسانی واکسن ایرانی کرونا خوب است
همچنین مسئول تیم نظارت بر آزمایش‌های انسانی واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام(ره)گفت: وضعیت جسمانی سه داوطلب اول آزمایش انسانی واکسن ایرانی کرونا خوب است و هر سه داوطلب قبلی صبح سه شنبه(امروز) پس از خونگیری دوم به منزل می‌روند و سپس در روز چهاردهم دوز دوم به آنها تزریق می‌شود و یک هفته مجدداً در هتل قرنطینه می‌شوند.
حامد حسینی با اشاره به تزریق واکسن به داوطلب چهارم در روز گذشته افزود: تا پایان سه شنبه(امروز) بر اساس زمان بندی انجام شده به سه نفر بعدی واکسن تزریق خواهد شد و پس از پایش عملکرد این چهار نفر کمیته پایش اجازه تزریق واکسن کرونای ایرانی را برای ۷ نفر بعدی صادر
می‌کند.