kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۷۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲

زخمی شدن شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی بر اثر انهدام خودروی نظامی اسرائیل در مرز لبنان

منابع لبنانی گزارش دادند که شمال فلسطین اشغالی و در نزدیکی خط مرزی لبنان، یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر انفجار یک بمب، آتش گرفت و منهدم شد و بر اثر آن، شماری از نظامیان ارتش اشغالگر اسرائیل مجروح شدند .



منابع لبنانی دیروز از انفجار بمب در مسیر یک گشتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی منطقه مرزی «العدیسه» جنوب لبنان خبر دادند. گشتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی حصار الکترونیک، در حال انجام عملیات پاکسازی در منطقه یادشده (پایین‌تر از شهرک نظامی «مسکفعام») بود که یک بمب در مسیر آنها منفجر شد.
طبق این گزارش، پس از انفجار، صدای فریاد نظامیان رژیم صهیونیستی به گوش می رسید و خودروهای امدادی نیز بلافاصله به محل اعزام شده‌اند. به گزارش فارس، چند تن از نیروهای رژیم صهیونیستی بر اثر این انفجار، مجروح شدند و بقیه اعضای گشت یادشده هم به سمت یکی از مواضع نظامی رژیم صهیونیستی عقب‌نشینی کرده اند. پایگاه خبری شبکه «الجزیره» نیز به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد، انفجار در نزدیکی یک گشتی این رژیم رخ داده و ارتش در حال تحقیق در این خصوص است.
پس از گذشت حدود یک ساعت از این گزارش، «آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی، برای این که شرایط را عادی جلوه دهد، ادعا کرد که این گونه انفجار ها، معمولا رخ می دهند!