kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

داعشی معروف پس از اسارت: سر بریدن برایم یک سرگرمی بود!

یک سرکرده داعش که هم اکنون در اسارت نیرو‌های سوری قرار دارد، در مورد جنایات و اقدامات وحشیانه خود گفت که افراد دستگیر شده و زندانی را برای تفریح و سرگرمی خود، گردن می‌زده است!

یک داعشی معروف اهل انگلیس، که به مدت ۶ سال در سوریه علیه مردم و اسیران، دست به شرارت و اقدامات وحشیانه می‌زده است، در مصاحبه با روزنامه انگلیسی «ساندی میرور»، بخشی از اقدامات خونین و تنفرآمیز خود را شرح داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «اصیل مثنا» که به «شاگرد مرگ» معروف است، در مصاحبه خود از به صلیب کشیدن مردم بی‌گناه، گردن زدن آنها و آویزان کردن اجساد از پشت‌بام‌ها حرف زد. او در اظهاراتش اعتراف کرد، آن قدر خون دیده که اعدام‌های داعش و قطع عضو قربانیان بی‌گناه، صرفا برای او نوعی سرگرمی محسوب می‌شده است.
اصیل مثنا در یک سلول بی‌نهایت سرد و تاریک در شمال شرقی سوریه زندانی است، اما خنده‌های عجیب او تعجب هر مخاطبی را برمی‌انگیزد.
اصیل ۲۴ ساله و برادرش ناصر از نخستین اعضای گروه تروریستی داعش بوده و جنایات بی‌اندازه‌ای را مرتکب شده‌اند. آنها بعد‌ها به سرکردگان داعش تبدیل شده و در رسانه‌های اجتماعی به جذب و استخدام نیرو‌ها از کشور‌های خارجی روی آورده‌اند.
یک منبع امنیتی سوریه در اظهارات خود، از آنها با عنوان «آهن ربا‌های تروریستی» نام برده است، زیرا این دو برادر شمار زیادی از انگلیسی‌ها را جذب داعش کرده‌اند. البته، نباید نقش انگلیس‌، آمریکا و متحدان آنها را نیز  در اعزام عناصر تروریست به سوریه و عراق از یاد برد.
این تروریست مدعی است فعالیت‌هایش در راه خدا بوده و در صورت آزادی، باز هم به اقدامات وحشیانه خود ادامه خواهد داد.
اصیل در بخش دیگری از اظهاراتش، که با خنده و چشمانی سرشار از تاثیر جنایات چند ساله همراه بود، به هلاکت برادرش ناصر توسط هواپیما‌های بدون سرنشین اشاره کرد و گفت: او ۲۱ سال داشته است.
او مخفیانه با یک عروس داعشی ازدواج کرد و یک پسر دارد. او گفته است می‌خواهد بار دیگر در کنار خانواده اش باشد و اجازه ورود به انگلیس را حق خود می‌داند.
طبق گفته اصیل، ابتدا ناصر در سال ۲۰۱۳ به سوریه رفته و سپس او با پس‌انداز ۳۰۰ پوندی خود، راهی سوریه شده است.