kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۲۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه مدینه منوره نزسا در استان هرمزگان

در راستای اقدامات محرومیت‌زدایی و مردم یاری، تعداد سه هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی توسط قرارگاه مدینه منوره نزسا در استان هرمزگان توزیع شد.

آیین افتتاحیه رزمایش مواسات و همدلی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان بندرعباس، سردار مارانی فرمانده و حجت‌الاسلام پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مدینه منوره و تعدادی از مسئولین و مدیران استان در فضای باز و در زمین چمن مجموعه ورزشی خلیج‌فارس بندرعباس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه مدینه منوره، در این مراسم، سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: امسال چهار مرحله رزمایش مواسات و همدلی از طرف این قرارگاه برگزار شده است که در این مرحله سه هزار بسته معیشتی توزیع شد.
وی افزود: هرجا که احساس کنیم مردم عزیزمان نیاز به همراهی و کمک داشته باشند، لحظه‌ای دریغ نمی‌کنیم و با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تا ریشه‌کن نمودن معضلات و مشکلات جامعه راحت نخواهیم نشست و خواب و آرامش ما زمانی است که همه مردم به‌ویژه نیازمندان در آسایش و آرامش قرار گیرند.
سردار مارانی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال تاکنون ۱۰۰ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است و در هفته‌های آینده نیز ۵۰ هزار پرس غذای گرم دیگر نیز توزیع می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام‌جمعه شهرستان بندرعباس نیز در این مراسم گفت: در اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، رزمایش مواسات و همدلی با هدف کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا برگزار شده است.
وی افزود: در این شرایط بسیاری از افراد از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند و یا شغلشان را از دست داده‌اند که این کمک‌های مومنانه حرکت بسیار خوبی است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان ضمن تحسین این اقدام بموقع و شایسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این کار خداپسندانه که تاکنون چندین مرحله توسط سپاه انجام شده، قابل ستایش است و نمایش کامل همدلی و همراهی نیروهای مسلح کشور با مردم عزیز و شریف ایران اسلامی می باشد.
امام‌جمعه بندرعباس گفت: مردم هرمزگان نیز در رزمایش همدلی تاکنون نقش بسیار مهمی داشتند و به نیازمندان کمک کرده‌اند.