kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۲۲۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* حضور و مدیریت شخصیتی ولایی مثل آقای رئیسی در راس قوه قضائیه موقعیتی استثنایی به این دستگاه بخشیده است. ان‌شاءا... با مجلس انقلابی، قدم‌های موثری در جهت گسترش عدالت اجتماعی و باز کردن گره‌‌های اقتصادی برداشته شود.
9219---0903
* برخی افراد که مدعی کاربلدی و سیاستمداری هستند، چطور به دنبال مذاکره با قمار بازی‌اند که حتی ملت و بسیاری از مسئولین کشور خودش هم او را قابل اعتماد نمی‌دانند. چطور عملکرد آمریکا و اروپایی‌های خبیث بدعهد را طی این چند سال هنوز با آن همه ادعا درک نمی‌کنند؟!
6858---0919
* دولت تدبیر چند سال سرنوشت‌ساز و حساس کشور را به امید بستن با کدخدا به هدر داد و به نصایح و موعظه‌ بزرگان توجهی نکرد. حال که با کارنامه خالی و دستاوردهای هیچ وامانده شده، هم‌قطارانش به نامه‌پراکنی مشغول شده‌‌‌اند تا مردم چند صباحی دیگر سرگرم شوند!
9219---0903 و 6960---0936
* موسوی خوئینی‌ها قبل از آن که نهادی را عامل مشکلات بداند باید پاسخ بدهد مگر قرار نبود در اجرای برجام روزی 150 میلیون دلار عاید کشور شود و همه تحریم‌ها بالمره لغو شود؟ چرا در نامه پراکنی خود به این موارد اشاره نکرد؟ دست پیش را گرفته که پس نیفتد؟
4958---0916
* مدعیان اصلاحات اصرار دارند که به خاطر فعال شدن اینستکس اروپایی که یک فریب و دروغ بزرگ است با آن‌ها درباره موشک‌ها و سیاست‌های منطقه‌ای مذاکره کنیم! مگر ملت عملکرد آن‌ها را در دولت اصلاحات و تدبیر در بحث هسته‌ای فراموش کرده‌‌اند؟ چنین پیشنهادهایی یا نشانه حماقت محض و یا علامت جدیدی از سرسپردگی و تله‌گذاری دشمن به وسیله این افراد خائن یا غافل است.
6043---0916
* کلید برای هر انسانی گشایش را تداعی می‌کند. لعنت خدا بر آن کلید جادویی که قرار بود قفل‌های بسته را بگشاید ولی تمام درهای باز را هم بست و زندگی را بر مردم مستضعف این‌گونه سخت کرد. امیدوارم مجلس و قوه قضائیه دستی برآرند و هرچه سریع‌تر معضلات اقتصادی جامعه مثل مشکل مسکن را حل نمایند.
نیکنام
* به امثال آقای موسوی خوئینی‌ها که فکر می‌کنند بوی کباب به مشامشان خورده باید گفت تشییع 40 میلیونی پیکر سردار شهید سلیمانی که در تاریخ  بی‌سابقه بوده آن هم در اوج گرانی و مشکلات معیشتی رساترین پیام حمایت و طرفداری مردم از عمق اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است. اصلاح‌طلبان از چشم ملت افتاده‌اند. چرا آدرس غلط به مردم می‌دهند؟
8688---0938
* یک بار بعد از مجلس ششم و یک بار هم بعد از مجلس دهم مشارکت مردم در انتخابات دور بعدی مجلس پایین آمده پس معلوم می‌شود حاصل عملکرد اصلاحات و اصلاح‌طلبان کاهش انگیزه مشارکت مردم بوده با این حساب می‌توان گفت هرکجا سخن از بی‌اعتمادی است نام اصلاح‌طلبان می‌درخشد.
8688---0938
* برجام هسته‌ای گنج تقلبی افراد درمانده و ماتم‌زده‌ای مثل برخی از نمایندگان پرحرف مجلس قبلی است.که فریبکارانه منققدین و مخالفین آن را مقصر جلوه می‌دهند نه آمریکا و اروپای بدعهد و جنایتکار و بد تصمیمی و بد عملی خود را که در کمتر از 20 دقیقه این خسارت بزرگ را امضا‌ء کردند.
6043---0916
 * با توجه به خسارت غیرقابل جبرانی که آخوندی وزیر بی‌کفایت قبلی به مسکن مردم زد و افزایش 3-4 برابر قیمت‌ها که بر قشر ضعیف جامعه فشار آورده است آیا روا نیست دستگاه قضایی با چنین فردی برخورد کند؟
بزرگی- بهشهر
 * سکه را به 9 میلیون رساندند و نرخ دلار هم در مرز 20 هزار تومان بالا و پایین می‌شود. خداوند نگذرد از کسانی که مسبب این وضع شدند همان‌ها که خود را کاربلد جا زدند ولی عکس ادعاهای خود عمل کردند.
5591---0912
* مگر صنعت فولاد و آلومینیوم به عنوان دو صنعت مهم در ساختمان‌‌سازی دولتی نیستند؟ چرا قیمت محصولات خود را تابع تغییر ارز کرده‌‌اند! مثلا قیمت میلگرد از سال قبل دو برابر افزایش یافته که قطعا در افزایش قیمت مسکن موثر است. بنابراین اولین عامل گرانی خود دولت است و قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم باید دولت را بازخواست نماید!
2826---0913
* خداوند کارکنان محترم روزنامه وزین کیهان خصوصا آقای شریعتمداری را حفظ کند که امروز یکی از مدافعین خط مقدم جبهه نرم جمهوری اسلامی است. یادداشت روز شما در پاسخ به مرد خاکستری و عقده‌گشایی نهاد ریاست جمهوری علیه کیهان را خواندم. پاسخ‌های نهاد آن‌قدر دم‌دستی بود که انسان فکر می‌کرد دفتر ریاست جمهوری کشور دیگری است!
وحیدی
* زحمت‌های آقای شریعتمداری مدیرمسئول محترم روزنامه و سایر کیهانی‌ها در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارکان آن قابل تقدیر است.
2505----0912
*‌ خوبی شکایت دولت و دولتی‌ها از کیهان این است که در جوابیه کیهان به این شکایت‌ها مطالب جدیدی برای خوانندگان روشن می‌شود.
2488----0913
*‌ از پاسخ‌های روشنگر و دندان‌شکن مدیرمسئول کیهان آقای شریعتمداری به مرد خاکستری تقدیر و تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله که مجموعه کیهان عاقبت به خیر شوند.
گودرزی- تهران
* در حالی که هنوز واکسنی در دنیا برای ویروس کرونا کشف نشده چطور روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد تیتر می‌زند چون در تحریم هستیم آمریکا [شیطان بزرگ] واکسن کرونا به ایران نمی‌دهد؟! آمریکایی که خودش رکورد بی‌کفایتی در رسیدگی به کرونا را زده است، واکسن دارد؟! مدعی‌العموم باید یقه این وابستگان به غرب را به خاطر این اشاعه اکاذیب بگیرد.
0851----0912
* قسم می‌خورم اعلام ساخت مسکن 25 متری برای ایرانیان فاقد مسکن، با هدف تحقیر مردم کشورمان صورت گرفته است. دست‌هایی در کار است که به شخصیت ملت توهین کنند. خود دولتمردان در خانه‌های 400 متر به بالا زندگی می‌کنند با این حال قانع و راضی هم نیستند ولی مردم را می‌خواهند در قفس جای دهند!
5364----0912
* محمدرضا شاه‌حسینی کارشناس متعهد سینما با توجه به اشراف کاملی که بر این حوزه دارد ورود قوه ‌قضائیه به موضوع صدور پروانه ساخت و نمایش محصولات سینما را امری قانونی و مشروع دانسته است. امیدواریم با این حرکت اصلاحی شاهد حذف هرزگی‌های موجود در محتوای سینمای کشور باشیم.
9219----0903
* بازگشایی‌های ناشیانه و بی‌موقع که تحریک مردم به خروج از خانه را به همراه داشت منجر به بازگشت و اوج گرفتن کرونا شد و حالا توپ این بی‌تدبیری را به زمین مردم انداخته‌اند که اگر مردم رعایت نکنند چه خواهیم کرد! خوب است به ریشه‌ها دقت شود نه فقط به پیامدها.
9961----0902
* مسئولان بانک صادرات با توجه به ایام کرونایی کشور تدبیری بیندیشند که برای جانبازان شیمیایی مثل بنده امکان پرداخت الکترونیکی اقساط وام فراهم بشود. هر ماه باید خود را به بانک رسانده و به صورت دستی (دفترچه‌ای)‌قسط وام خود را بپردازم.
7130----0917
* دولت سهام ETF را با هر ابزاری بود واگذار کرد و ما مردم نیز این سهام را خریدیم حال که می‌خواهیم سهام خود را بفروشیم می‌گویند باید کد بورسی داشته باشیم. امثال بنده که سواد این کار را نداریم چه باید بکنیم؟
3275----0914
* فصل بهار هم تمام شد ولی از افتتاح ایستگاه شهید محلاتی خط مترو 7 خبری نشد. چرا؟ مگر قول افتتاح آن را در اسفند 98 (طبق نامه‌ای که به کیهان داده بودند) ندادند؟ پس چه شد؟!
قاری