kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۰۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

قدرت موشکی ایران حامیان استکبار در منطقه را ناامید کرد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران در انتقام‌گیری از خون شهید سردار سلیمانی حامیان آمریکا در منطقه را ناامید کرده است.




سرتیپ رمضان شریف، در هجدهمین یادواره ۴۶ شهید دهستان گنج‌افروز شهرستان بابل که با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، افزود: کشورهای منطقه که به کمک آمریکا بسیار امیدوار بودند، قدرت موشکی ایران در تخریب پایگاه آمریکا در عین‌الاسد امیدهای آنها را نقش بر آب کرد.
وی ادامه داد: کشورهای منطقه به این باور رسیده‌اند که وقتی آمریکا نمی‌تواند از پایگاه نظامی خودش دفاع کند، چگونه قدرت دفاع از کشورهای منطقه را می‌تواند داشته باشد.
مسئول روابط عمومی سپاه گفت: انتقام موشکی ایران ابهت آمریکا را شکست و دنیا به‌خوبی دید که موشک‌های سپاه با چه قدرت و نظم انتقام کوچکی از خون سردار گرفت.
وی بیان داشت: انتقام اصلی خون سردار حاج قاسم سلیمانی خروج آمریکا از منطقه و آزادی کشورهای اسلامی در بند استکبار است.
شریف با بیان این که «حاج قاسم سلیمانی هیچ‌وقت از رهبری مایه نمی‌گذاشت بلکه تمام تلاشش بر این بود که منویات رهبری را به درستی اجرا کند»، گفت: حاج قاسم سلیمانی با هوشمندی تلاش می‌کرد همه را زیر چتر ولایت جمع کند و برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد.
سخنگوی سپاه گفت: شهادت سردار سلیمانی رستاخیزی ایجاد کرده است که در مراسم تشییع پیکر مطهرش در پنج شهر اهواز، تهران، مشهد، قم و کرمان تعداد ۲۵ میلیون جمعیت حضور یافتند که این امر نشانگر اخلاص سردار سلیمانی بوده است. وی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت انگیزه بیشتری پیدا کرده است و ما به شهدا اطمینان می‌دهیم که راه آنان را ادامه دهیم.