kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

ویژه برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

در ایام رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)، ویژه برنامه‌های سخنرانی و عزاداری با حضور عزاداران در حرم مطهر سیدالکریم برگزار می‌‌شود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، در شب رحلت حضرت عبدالعظیم، مصادف با سه شنبه 28 خرداد، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین حلوائیان و مرثیه‌‌سرایی مهدی خادم از ساعت 19:30 در شبستان امام خمینی(ره) برپا خواهد شد و مراسمی دیگر در همین شب به همت هیئت رزمندگان اسلام بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع آستان مقدس با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی و مداحی سیدمهدی میرداماد، حیدر خمسه و محمد حسین حدادیان برگزار می‌شود.
همچنین در سالروز رحلت حضرت سیدالکریم(ع) مصادف با 29 خرداد از ساعت 11:15 و در مصلای بزرگ ری حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قمی به سخنرانی، علی مهدوی‌نژاد به مرثیه‌سرایی، علی‌اصغر نیلچی‌پور به قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم(ع) و ولی‌الله کلامی زنجانی به شعرخوانی خواهند پرداخت.
این گزارش حاکی است روز جمعه 31 خرداد ماه مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و قرائت دعای ندبه توسط محمدرضا غلامرضازاده از ساعت 6 صبح در این بارگاه ملکوتی برقرار خواهد شد.
شایان ذکر است این ویژه برنامه‌ها به صورت زنده و تولیدی از شبکه‌های قرآن، پنج، سه، افق و رادیو قرآن و تهران پخش خواهد شد.