kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۵۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
روایت مستند ایستگاه پایانی دروغ از وضعیت پادوهای دشمن

اردوگاه ضدانقلاب از درون «اینجا همه ناامیدند»

شنبه شب گذشته مستندی تلویزیونی با نام ایستگاه پایانی دروغ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که به روایت پشت پرده‌ای از فعالیت‌های روح الله زم مدیر کانال ضد انقلاب آمدنیوز پرداخته بود. این مستند با واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی رو به رو شد و البته شوکی عظیم به سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی، ضد انقلاب وارد کرد و در نهایت چهره واقعی از ناتوانی و هوش پایین مزدوران ضد انقلاب را به نمایش گذاشت. این مستند روایت نفوذ ایران به مراکز اطلاعاتی دشمن بوده است که نشان داد چگونه دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان عناصر دشمن در خارج از کشور را رصد می‌کنند.



 سرویس سیاسی -

این مستند نشان داد نیما زم با همکاری دیگر عوامل فریب خورده داخلی چگونه در توهم واهی برای ایجاد آشوب و شلوغی در کشور به سر می‌بردند. در بخشی از این مستند اردشیر امیر ارجمند از مشاوران ارشد یکی از سران فتنه است که در پاریس با نیما زم ملاقات می‌کند تا اخبار خود را با او به‌اشتراک بگذارد. زم پس از این دیدار و در تماس با عامل اطلاعاتی جمهوری اسلامی به بیان جزئیات دیدار خود با امیر ارجمند می‌پردازد و می‌گوید: «او هم مانند همه نا امید است»!
برادر اردشیر عضو رسمی تشکیلات منافقین است، از این رو اردشیر به عنصر مؤثر برای ارتباط با منافقین تبدیل شده است.در این مستند، نیما زم، رضا پهلوی، منافقین و فتنه گران را به لجن کشید و چهره واقعی آنها را به خوبی نشان داد.
از سوی دیگر اعتراف نیما زم، اپوزیسیون را به جان هم خواهد انداخت و از فردا باید شاهد درگیری‌های داخلی اپوزیسیون و افشاگری علیه یکدیگر خواهیم بود. همچنین افشاگری‌های اپوزیسیون و ضدانقلاب علیه نیما زم هم دور از انتظار نخواهد بود.
نکته دیگر اینکه اعترافات نیما زم نشان داد که سلطنت طلب‌ها تا چه میزان در توهم بسر می‌برند و گروهک تروریستی منافقین نیز مترصد کشتار مردم و فتنه گران هم چنان فعالند.‌
به این جملات زم دقت کنید :«پهلوی قدرت اداره کردن یه بخشداری رو هم نداره»، «اگر منافقین بیان تهران ۲ میلیون آدم رو می‌کشند»، «مسیح علی نژاد مستقیما توسط سرویس آمریکا هدایت میشه و نمیشه با او ارتباط گرفت».
«ایستگاه پایانی دروغ» توپخانه اپوزیسیون‌های خارج‌نشین را متلاشی کرد
ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری خانه ملت، با‌اشاره به مستند «ایستگاه پایانی دروغ» که گوشه‌ای از نفوذ دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران در جریان اپوزیسیون و نوع روابط آنها را افشا می‌کرد، گفت: امروز در عرصه پیچیده جنگ روانی هستیم که ابزار و توپخانه آن مطبوعات و رسانه‌ها و به خصوص فضای مجازی است.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه کانال تلگرامی آمدنیوز یکی از توپخانه‌های رسانه‌ای دشمن بود، عنوان کرد: روح الله زم سعی داشت با جنگ روانی که در این کانال به راه می‌اندازد در داخل کشور ایجاد تلاطم کند غافل از اینکه بسیاری از اطلاعات کانال او توسط عناصر اطلاعاتی داخلی تأمین می‌شد و پایه و اساسی نداشت.
وی در ادامه به نمونه‌های موفق دیگری از مستندسازی‌های جمهوری اسلامی‌اشاره و بیان کرد: مستند فریب الماس که سال گذشته از صداوسیما پخش شد نیز همچنین نمونه دیگری از نفوذ ایران در میان جریان اپوزیسیون بود همچنین پروژه دیگری نیز برای نفوذ در سیا و فریب عناصر آن را مشاهده کردیم.
ابوترابی در ادامه با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور با در اختیار قرار دادن اطلاعات غلط از طریق جریان نفوذ به جریان ضدانقلاب خارج از کشور، آنها را دچار گمراهی می‌کنند، عنوان کرد: آنها نیز بی‌خبر از همه جا از این اطلاعات غلط استفاده می‌کنند که در نهایت موجب رسوایی خود آنها می‌شود.
وی همچنین با ‌اشاره به بخشی از اظهارات زم در مستند «ایستگاه پایانی دروغ» گفت: این اظهارات که بعضا به علت نامناسب بودن سانسور نیز شده بود، نشان‌دهنده اختلافات شدید میان خارج نشینان و تلاش آنها برای پیشی گرفتن از یکدیگر در جلب نظر سازمان‌های اطلاعاتی موساد و سیا برای دریافت بودجه بیشتر است.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تیر دشمن در ایجاد تلاطم در داخل ایران باز هم به سنگ خورد و «ایستگاه پایانی دروغ» پایانی شد بر دروغ‌های مکرر رسانه‌های ضد انقلاب که خود را حامی ملت ایران دانسته و مدعی هستند به دنبال راه نجات آنها هستند در حالی که حتی خودشان را نیز نمی‌توانند تحمل کنند.
فروش کانال آمدنیوز در دیوار
فقط ۱۰۰۰ تومان!
این مستند واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت و کاربران اغلب توهمات روح‌الله زم و حماقت اپوزیسیون را سوژه خود قرار دادند.
کاربری نوشت: «همه از اتفاقای توی خونه شازده خبر دارن و حتی روح الله زم که خودش سوژه اینوره مسخره‌اش می‌کنه، حالا کاری ندارم شازده شبا تمرین می‌کنه که چجوری از ارتش سان ببینه توهم تو اینا اپیدمی شده!»
کاربر دیگری با نام سیروس نوشت: «رضا پهلوی که گفته بود تو سپاه و وزارت اطلاعات کلی دوست و رفیق داره
شماها باورتون نمیشد!»
یکی دیگر از کاربران فضای مجازی با نام سلمانه نوشت: «مستند ایستگاه پایانی دروغ‌اشراف تمام قد اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی رو به رخ کشید، کانال آمدنیوز و روح‌الله زم هیچ وقت فکرشو نمیکردن که دیتای نابی که به اصطلاح خودشون برای مخاطب بارگذاری میکردن، دیکته‌های یه مامور اطلاعاتی در پوشش یه همراه با آمدنیوز بوده»
کاربر دیگری با عنوان زرین نام نوشت :«ایستگاه پایانی دروغ خط پایانی بود بر توهم‌های نیما زم و آمد نیوز
شاید دی اکتیو شدن توییتر این مهره سوخته بخاطر سرخوردگی از همین لو رفتن بوده باشد...خداحافظ آقای دروغ!»
‌یکی دیگر از کاربران توئیتر نیز به مستند ایستگاه پایانی دروغ اینگونه واکنش نشان داد: «‌مستندی که دیدید نمونه کوچکی از نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی انقلاب اسلامی بود! روح‌الله زم اگرچه مهره مهم برای غرب بحساب میاید ولی برای ما بی‌ارزش‌تر از آن است که اطلاعاتش در دسته محرمانه جا بگیرد.لازم بدانیم اطلاعات فوق محرمانه‌ای از نتانیاهو را هم خواهیم
گفت‌».
یکی از کاربران توئیتر در صفحه خود نوشت: «بچه‌ها نزدیکه شب عیده.. این آگهی فروش کانال آمد نیوز رو گذاشتم تو دیوار... خدا خیرتون بده دست به دست کنید یه خریدار پیدا بشه، زم شب عید پولی دستش برسه دیگه از امشب بودجه‌اش از کنگره قطع میشه... مبلغ پایه ۱۰۰۰ تومان»
هذیان گویی گرداننده آمد نیوز پس از ضربه سنگین دستگاه اطلاعاتی کشور
این درحالی است که گرداننده کانال آمد نیوز نیز با دستپاچگی به این مستند واکنش نشان داده و در اظهاراتی که بیشتر شبیه هذیان گویی بود مدعی شد که از قبل در جریان ساخت این مستند حاوی مکالماتش «با یک منبع خبری» بوده است! او توضیح می‌دهد: «قرار بود این فرد با تهیه‌‌ پاسپورت جعلی برای من، واریز پول به حساب بانکی و در نهایت بازداشت یا ترور من در برابر سفارت انگلستان در پاریس، سناریوی خود را تکمیل کند که با هوشیاری بنده و مشاورانم این توطئه ناکام ماند. البته دولت فرانسه نیز در جریان سیر کامل این پرونده است. ماه‌هاست درگیر آن هستم».