kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۵۶۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹

به تو مربوط نیست!(گفت و شنود)

 
 
 
گفت: ماجرای پاسخ اسرائیل به عملیات « ‌وعده صادق‌» چی شد؟!
گفتم: چهارتا کواد‌کوپتر (ریز پرنده) توسط عوامل داخلی خود فرستادند که سه تای آن شکار شده و یکی در هوا منفجر شده است. و البته رسانه‌های صهیونیستی (و نه مقامات رسمی رژیم‌) ادعا می‌کنند که یک موشک «‌اسپارو‌» هم شلیک کرده‌اند که پوسته آن در عراق پیدا شده! ولی توضیح نمی‌دهند که کلاهک انفجاری آن کجا فرود آمده؟!‌... خبری از آن نیست!
گفت: از قدیم و ندیم گفته‌اند؛ حرف راست را باید از بچه یا از دیوانه شنید! بن گویر، وزیر امنیت اسرائيل درباره این عملیات گفته است «‌مسخره و بی‌خاصیت بود‌» و یائیر لاپید، نخست‌وزیر سابق رژیم از افشاگری او عصبانی شده و گفته است «‌بن گویر با یک پیام یک‌کلمه‌ای، اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مسخره و شرمنده کرده است‌»!
گفتم: یارو برای مریدانش قُمپز در می‌کرد که از اسرار کائنات با خبر است. یک بار در حالی که میان مریدان نشسته بود چرتش گرفت و خودش را خیس کرد! از خواب که پرید به مریدان گفت؛ یکی از دوستانمان در دریا در حال غرق شدن بود، رفتم نجاتش دادم! مریدی پرسید؛ اگر درون دریا رفته‌ای چرا فقط یک تکه از شلوارت خیس شده و اگر وارد دریا نشده‌ای خیسی شلوار از کجاست؟! یارو گفت این سؤال تو دو بخش دارد؛ بخش اول که مهم نیست و بخش دوم هم به تو مربوط نیست!