kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* پافشاری اصلاح‌طلبان و روزنامه‌های آنان روی تصویب FATF برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم نیست. هدف‌شان خوش‌رقصی برای بیگانگان است.
8288---0935
* گفت‌وگو با آمریکا و اروپایی‌ها در برجام بدون اینکه ضمانت اجرای تعهدات از آنان گرفته شود همان‌گونه که فعالیت‌های هسته‌ای کشور را متوقف کرد در صورت ادامه، به عقب‌نشینی از برنامه موشکی و منطقه‌ای و بی‌دفاع کردن کشور نیز منجر خواهد شد. دشمنان تا تمام توان و ظرفیت‌های ما را نابود نکنند دست‌بردار نیستند. تنها راه این است که قوی شویم و مقاومت کنیم.
کریمی
* در قبال اجرای دستورات سرنوشت‌ساز رهبر معظم انقلاب همه به سهم خویش مسئول هستیم. نباید گذاشت رهنمودهای معظم‌له روی زمین باقی بماند و فرصت‌های نظام به واسطه اعتماد به بیگانگان از بین برود. دستگاه قضایی و دستگاه‌های نظارتی هم باید در این زمینه نقش ایفا کنند.
8949---0912
* ماجرای انجام تکلیف فرزند رهبر عزیز انقلاب روی مقوای پاکت میوه بسیار جالب و خواندنی بود. پیشمرگ توییم آقاجان. عشق ما، محبوب ما تویی... خدایا تا ظهور دولت یار امام خامنه‌ای ما را نگهدار.
3949---0912 و 0049---0911
* برخی افراد فاقد سواد تفسیر قرآن به جای بهره‌مندی از مفسرینی چون علامه طباطبایی و آیت‌الله جوادی آملی و... وارد این حیطه می‌شوند. تفسیر به رای اخیر آیات 56 تا 58 سوره انفاق نتیجه همین خودبنیادی چنین کم‌سوادانی بود.
احمدزاده
* رئیس‌جمهور گفتند برجام آن‌قدر بزرگ بود که برخی می‌خواستند کمر آن را بشکنند! برجام برای احقاق حق ملت بود! اولا این چه بزرگی بود که از ابتدا ناقص‌الخلقه بود؟ در ثانی مگر انرژی هسته‌ای حق مسلم ما نیست؟ واقعا بتن‌ریزی در قلب رآکتور اراک نشانه بزرگی برجام بود یا خسارت محض بودن آن؟
4190---0917
* از دستگاه قضایی درخواست می‌شود بازرسی از وزارت جهاد کشاورزی مشخص کند که چگونه و با چه مجوز یا خدای‌ناکرده حق‌السکوتی 80 درصد نهاده‌های دامی در انحصار یک شخص قرار گرفته است.
5720---0937
* زمستان تمام می‌شود و روسیاهی به زغال خواهد ماند. برخی در این دولت هر بلایی خواستند بر سر ملت آوردند ولی با هوشیاری مردم به اهداف خود که ناراضی ساختن مردم از نظام بودند نرسیدند.
7345---0912
* ای آقای ربیعی که مدعی شدید تمام تلاش دولت در جهت رفع مشکلات مردم بوده است! حتما منظورتان فرصت‌سوزی‌هایی است که در طول این هفت سال و نیم فقط برای جلب رضایت کدخدا صورت دادید و از تعامل اقتصادی موثر با کشورهای همسایه از جمله روسیه، عراق، سوریه، لبنان و... خودداری کردید و هیچ نتیجه‌ای هم نگرفتید جز اینکه آمریکا‌ی جهانخوار و نوکران اروپایی‌اش را جری‌تر کرده و فشار به کشور را بیشتر کردید.
سیدطباطبایی
* معنای اعتراف آقای واعظی رئیس‌دفتر آقای رئیس‌جمهور که افزایش قیمت دلار به 26 هزار تومان را کار دولت عنوان کرده این است که آنها این توانایی را دارند که در انتخابات 1400 نرخ دلار را با هدف فریب افکار عمومی و پیروز شدن در انتخابات به 11 هزار تومان کاهش دهند.
6963---0913
* آقای رئیس‌جمهور فرموده‌اند حق نداریم از تریبون دولت با اعصاب مردم بازی بکنیم ولی خداوکیلی خود ایشان در این هشت سال مرتب با اعصاب ملت بازی کرده است. رطب خورده منع رطب کی کند؟
9541---0912
* هدف نامه مظلوم‌نمایانه یکی از سران فتنه به رهبر معظم انقلاب این است که مدعیان اصلاح‌طلبی را که با دولت گره خورده و در منجلاب فرو رفته‌اند بیرون بکشند. وگرنه این جماعت چرا پس از فتنه 88 چنین نامه‌ای را ننوشتند؟! اگر مطمئن بودند که در انتخابات 1400 همانند 92 و 96 پیروز انتخاباتند هرگز اقدام به نوشتن نامه نمی‌کرند!
حسامی
* اعتراف آقای واعظی به اینکه قیمت دلار را خود دولت به 26 هزار تومان افزایش داده یک نمونه از جفاهای متعدد این دولت بی‌تعهد در حق ملت است. خدا می‌داند این جماعت بی‌درد و غربگرا با مردم خودشان در این مدت چه کرده‌اند و روزی باید افشا شود.
9850---0910
* مرغ‌فروشان می‌گویند هر کیلومرغ را چهارده هزار تومان می‌خرند پس چرا در بازار بیش از سی هزار تومان فروخته می‌شود؟! این است تلاش دولت برای مهار گرانی؟ چرا کسی درباره خبرهایی مبنی بر دپوی 7 ساله گوشت وارداتی در گمرک توضیحی نمی‌دهد؟
رحمانی
* معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشته که هیچ دولتی به اندازه ما پیشرفت نداشته است! جل‌الخالق. آیا منظورشان از پیشرفت اختلاس، رانت‌خواری، کم‌کاری، روابط فامیلی، وادادگی در برابر دشمن، تعلل و سستی در اداره کشور است؟
7594---0910 و 8455---0912
* رئیس جمهور مکار آمریکا گفته در پرونده قتل خاشقجی، بن‌سلمان مقصر است! اما مجازاتش نمی‌کنیم. این سخن یعنی دوشیدن آل سعود ادامه دارد.
5340---0902
* واقعاً چرا یک مسئول علی‌رغم اینکه سیب باغداران دپو شده و خریدار ندارد، اظهار می‌دارد که عرضه سیب کیلویی کمتر از 10 هزار تومان به صرفه نیست؟! این همه که مردم را از خطر کرونا بر حذر می‌دارند چرا به فکر تغذیه سالم آنها نیستند تا در برابر بیماری‌ها واکسینه شوند؟! واقعاً مردم تحت فشارند چرا باورشان نمی‌آید؟!
بوربور- ورامین
* یک روزنامه سعودی نوشته عربستان جمهوری موز نیست که مقابل آمریکا بلرزد. باید گفت درست گفته به دلیل اینکه حکومت عربستان پادشاهی شیرموز است و آمریکا همواره در حال مکیدن آن است.
8559---0914
* فارغ از اینکه یک سپاهی متعهد و توانمند رئیس‌جمهور ایران بشود یا نشود ما مردم سپاه پاسداران و نیروهای آن را منشأ خیر و برکت و سازندگی در کشور می‌دانیم و همیشه دعاگوی این انسان‌های فداکار و از جان گذشته هستیم.
8559---0914
* مرور چهل سال گذشته انقلاب در قالب مسابقه تلویزیونی برنامه ابتکاری بسیار خوبی است که از سیمای جمهوری اسلامی در حال پخش است و تاکنون جای آن واقعاً خالی بود.
1156---0939
* از وزیر محترم بهداشت درخواست می‌شود که تاریخ امتحان دستیاری را تغییر دهند.
پزشک عمومی- گرگان
* بیمه تأمین اجتماعی از اول اسفند از صدور دفترچه بیمه خودداری می‌کند. این امر مشکلاتی را برای کسانی که مجبورند به پزشک مراجعه نمایند به وجود آورده است. متأسفانه به علت نبود برگه مربوط، پزشکان چنین افرادی را پذیرش نمی‌کنند. از وزارت بهداشت درخواست می‌شود با رایزنی با پزشکان این مشکل را حل نمایند.
شاهی از افسریه منطقه 15
* یکی از بازاریان شهرستان بم در سال 96 مبلغ صد میلیون تومان از بانک وام گرفته و به خاطر وضعیت اقتصادی کنونی نتوانسته پرداخت کند حالا با سودش باید بالای 300 میلیون تومان برگرداند. با توقیف حساب‌های ضامن، او را تحت فشار گذاشته‌اند. برای این مشکلات باید چاره‌جویی کرد.
2600---0910
* مسئولیت برخورد با داروخانه‌هایی که داروها را به قیمت بالاتر از قیمت درج شده روی جعبه داروها عرضه می‌کنند با چه کسی و نهادی است. چرا این آشفته‌بازار سر و سامان داده نمی‌شود؟
2143---0913
* با توجه به اینکه جاده مواصلاتی از فلکه سلماس تا بستان‌آباد به خاطر داشتن محوطه شنی کنار آن، به راحتی قابل تعریض است از مسئولین امر درخواست می‌شود نسبت به این امر اهتمام ورزند.
2805---0922