kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آتش ‌زدن برجام و خروج از آن کمترین مجازاتی است که مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند. امید است مجلس در یک عمل انقلابی و سریع، دولت را مکلف به خروج از برجام کند و برجام را در یک عمل نمادین آتش بزند تا ضمن اعمال مجازات، منویات رهبر معظم انقلاب بعد از خروج ترامپ از برجام محقق شود. امید است این عمل در دولت ننگین ترامپ قمارباز و احمق تحقق یابد.
سیدطباطبایی
* ترور یک دانشمند هسته‌ای دیگر کشور از میوه‌های تلخ برجام لعنتی است که متأسفانه دولتمردان دست از آن برنمی‌دارند و هر از گاه موضوع مذاکره با آمریکا را به میان می‌کشند و دشمن را جسور کرده و به طمع می‌اندازند.
9554---0901
* پس از شهادت دکتر فخری‌زاده، ملت ایران منتظر انتقام سخت از رژیم جعلی و حرام‌زاده و آمریکای جنایتکار و نوکران منطقه‌ای‌اش است. مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل‌سعود.
4387---0930 و 6960---0936
* چقدر باید خون نخبگان و دانشمندان ایرانی به زمین ریخته شود تا دولتمردان ما سر عقل بیایند و با زمزمه مذاکره برای دشمن کوچه باز نکنند؟
3356---0919
* تلاش مجدد برای مذاکره با آمریکای خیانتکار که زیر بار هیچ تعهدی نمی‌رود، تطهیر آمریکا است. معلوم نیست دولتمردان ما روی چه حسابی از غرب و غربی‌ها قطع امید نمی‌کنند و رغبتی به نگاه به داخل و مردم خود ندارند!
9401---0918
* افراد حقیر و ذلیلی که مخالف تقویت توان دفاعی کشور بودند و هستند پاسخ بدهند چرا دشمنان نخبگان و دانشمندان مؤثر در تقویت مدیریت دفاعی کشور را ترور می‌کنند و هیچ مزاحمتی برای آنان ندارند؟
3356---0919
* تجربه نشان داده که اگر در مقابل جنایت اسرائیلی‌ها پا پس بکشیم جسارت آنان بیشتر خواهد شد. فلذا انتقام خون شهید فخری‌زاده از شهدای هسته‌ای کشورمان را باید خیلی زود از دشمن بگیریم. دنیا را باید بر سر صهیونیست‌ها خراب کرد.
محمدی
* فتنه‌گری به نام امین‌زاده به خودش اجازه داده که مبارزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با داعش را فاقد دیپلماسی بداند! کسی چون ایشان که با الفبای فرهنگ مقاومت بیگانه است و عادت به خوش‌رقصی برای بیگانگان دارد حق چنین جسارتی را ندارد.
8559---0914
* رئیس دولت باید هرچه زودتر به شورای اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور بدهند در تعیین نرخ خرید تضمینی جو برای سال 1400 تجدیدنظر صورت گیرد. نرخ 2390 تومان برای هر کیلو جو به هیچ طریقی با عقل سازگار نیست و اجحاف بزرگ در حق کشاورز بیچاره است.
0934---0915
* یک کشاورز هستم. حدود دو هکتار زمین برای کشت گندم اجاره کردم ولی دولت بذر گندم در اختیار نمی‌گذارد و در بازار آزاد هم قیمت آن چند برابر شده است. با این وضعیت مجبورم معامله اجاره زمین را به هم بزنم و با مهاجرت به شهر به کارگری بپردازم.
8833---0938
* مشاور حقوقی رئیس‌جمهور از نماینده مجلس و عضو هیئت رئیسه به دلیل بیان واقعیت (تعطیلی تأسیسات هسته‌ای و هوا فضا توسط دولت) شکایت نموده است! اما من حتی معتقدم که ایشان تمام حقایق را نگفته‌اند. دولت با عملکرد خود کل کشور را به تعطیلی کشانده است نه فقط در هسته‌ای و هوا و فضا. این مطالب را به ارتباطات مردمی دفتر ریاست جمهوری هم گفتم!
بیگ‌زاده
* اگر اراده‌ای برای کاهش قیمت مرغ و ارزاق عمومی وجود دارد باید ردیف بودجه به حمایت از کشاورز و دامدار در بودجه سالانه دیده شود تا کود و سم سالانه به قیمت مصوب به دست این زحمتکشان عرصه تولید برسد تا شاهد قیمت ثابت مرغ و... باشیم و الا هر روز با توجه به کاهش و افزایش کود و سم و... باید شاهد بالا و پایین شدن قیمت‌ها باشیم!
اکبرزاده
* شورای رقابت قرار بود در بحث قیمت خودروها جلسه‌ای بگذارند و بررسی کنند و چیزی حدود 25 درصد افزایش قیمت دهند. چرا شرکت سایپا علی‌رغم اینکه یک شرکت دولتی است و زیر نظر یک وزارتخانه محترم، چیزی حدود 37 یا 38 درصد خودروهایش را گران می‌کند؟ خواهشمندم مسئولین وزارت صمت و قوه قضائیه رسیدگی کنند.
نیکنام از چالوس
* وزیر کار و آقای نوبخت در مصاحبه‌هایشان گفتند که حقوق بازنشستگان 90 درصد افزایش یافته است. بنده مدیر کل بازنشسته یک سازمان دولتی هستم که پنج میلیون و نهصد هزار تومان حقوق می‌گیرم، در صورتی که مدیر کل شاغل کمتر از 12 میلیون حقوق نمی‌گیرد.
1162---011
* چرا بخاری واگن‌های متروی خط 6 و 4 خاموش است؟ از مسئولین مربوطه درخواست می‌شود این مشکل را برطرف کنند.
8147---0919