kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
دیروز در کرانه باختری اتفاق افتاد

حمله شهرک نشین صهیونیست به 2 کودک و یک زن فلسطینی با خودرو

دو کودک و یک زن فلسطینی از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست در نزدیکی مسجد ابراهیمی الخلیل با خودرو زیر گرفته و به شدت مجروح شدند.




رژیم صهیونیستی به «کودک کش» معروف است. این رژیم با حملات هوایی خود بارها کودکان زیادی را در نوار غزه قتل عام کرده است.
شهرک نشینان صهیونیست نیز به شکلی دیگر مشغول کودک کشی‌اند. آنها با خودرو و گاهی با سلاح سرد و گاهی حتی سلاح گرم، کودکان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند. گزارش‌های متعددی منتشر شده مبنی بر اینکه، گاهی این «کودک کشی» برای تفریح و سرگرمی صورت می‌گیرد!
این بار خبر رسیده یک شهرک‌نشین صهیونیست دیروز، 2 کودک و یک زن را در نزدیکی «مسجد ابراهیمی» در الخلیل کرانه باختری با خودرو زیر گرفت. بر اساس گزارش «عرب 48»، هلال‌احمر فلسطین اعلام کرده، این دو نفر جراحات شدیدی برنداشته‌اند و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند. چهار روز پیش نیز یک فلسطینی 19 ساله در «خرسا» در استان الخلیل توسط شهرک‌نشینان صهیونیست زیر گرفته شد. بر اساس یک گزارش، شهرک‌نشینان صهیونیست در ماه اکتبر گذشته(مهرماه) ۷۱ تعرض علیه فلسطینی‌ها در الخلیل داشته‌اند.
خبر دیگر اینکه، هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین شامگاه شنبه برای بیست و چهارمین هفته متوالی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم تظاهرات کردند. شبکه «کان» هم اعلام کرده، با کاهش محدودیت‌های کرونایی، تظاهرات علیه نتانیاهو در قدس و مناطق دیگر ازسرگرفته شد و معترضان خواهان استعفای وی شدند. این شبکه اعلام کرد تظاهرات اصلی در نزدیکی مقر اقامت نتانیاهو در قدس برگزار شد. پلیس رژیم صهیونیستی
7 تن از حامیان نتانیاهو در قدس را به اتهام تجاوز علیه معترضان بازداشت کرد. تعدادی از مناطق شهرهای تل‌آویو، حیفا و قیساریه نیز شاهد تظاهرات علیه نتانیاهو بود که هزاران تن در آن شرکت کردند. از چند ماه پیش صهیونیست‌ها تظاهرات علیه نتانیاهو و دولتش را به دلیل فساد مالی و عملکرد نامناسب در مقابله با کرونا آغاز کرده‌اند.