kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۰۰۶
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آمریکا از انقلاب اسلامی ضربه مغزی گیج‌کننده‌ای خورد. و باز هم در آینده خواهد خورد. ایران از انتقام خون سردار شهید سلیمانی نخواهد گذشت؟
0371---0911
* سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در مصاحبه خود دولت فعلی آمریکا را معضل بزرگ عنوان کرده است. در حالی که دولت‌‌ها می‌آیند و می‌روند. معضل بزرگ جهان امروز ساختار نظام حکومتی این شیطان بزرگ است و باید نابود شود.
3107---0902
* در تاریخ 99/6/29 در برنامه ویژه خبری شبکه 2 وقتی مجری گفت، آقای ظریف! اروپا هم نخواست به تعهداتش عمل کند، آقای ظریف گفتند اروپا نتوانست عمل کند! یعنی هنوز باور دارد که آمریکا و اروپا دو هدف مختلف دارند آمریکا به دنبال براندازی نظام است و اروپا در جهت حفظ نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کند! این‌‌ها توهماتی است که دستگاه دیپلماسی همچنان به آن گرفتار است. در حالی که آمریکا و اروپا دو روی یک سکه‌اند.
نیک‌نام
* اگر برجام فتح‌الفتوح و آفتاب تابان است، چرا هیچ‌وقت دولت حاضر به مناظره با منتقدان بی‌سواد، بی‌شناسنامه، جهنمی و... نیست و چرا متن برجام هرگز رسانه‌ای نشد؟ کدام تحریم‌ها بالمره که سهل است حتی به تدریج لغو شدند؟ آن باغ سیب و گلابی دقیقا کجاست؟
4958---0916
* اگر تحریم‌های آمریکا تا کنون نتوانسته ملت مومن ایران اسلامی را به رغم همه مشکلات به زانو دربیاورد به برکت صبر و پایبندی ملت ایران به ارزش‌ها و تبعیت‌ از ولایت‌فقیه بوده است در ضمن هرچقدر به تولید در داخل اهمیت داده شود به همان اندازه در استقلال و آزادی پیشرفت خواهیم کرد.
6263---0938
* مسئول بسیج کارگری در تاریخ 99/6/30 اعلام کرد بیش از دو هزار کارگاه کوچک و بزرگ به‌خاطر معوقات بانکی به تملیک بانک‌های خصوصی و دولتی درآمده و تعطیل شده‌‌اند و کارگرانشان بیکار! با این کارها به‌جای افزایش اشتغال، افزایش بیکاری رقم می‌‌خورد. این است اهتمام دولت تدبیر برای حل مشکلات کشور؟!
سید طباطبایی
* اصلاح‌طلبانی که با لطایف‌الحیل آقای روحانی را رئیس‌جمهور کردند حال که مردم از ایشان و دولتش برگشته‌اند و آقای رئیس‌جمهور بین ملت محبوبیتی ندارد صحبت از بدشانسی دولت او می‌کنند!
6043---0916
* آل‌سعود عربستان در دو مقطع صدها نفر از حجاج بی‌گناه ما را در ایام حج تمتع به شهادت رسانده و بابت این جنایت خود تا کنون یک عذرخواهی خشک و خالی هم نکرده است. ولی یکی از دولتمردان در رادیو اعتراض کرده که چرا در کشورمان عده‌ای علیه عربستان شعار داده‌‌اند؟ شما بگویید به چنین مسئول واداده‌ای چه باید گفت؟
9915---0914
* با گشایش دفاتر سفارت عربستان در هر کدام از شهرهای عراق بلافاصله اغتشاش‌‌ها آغاز شد و خسارت‌های زیادی به جا ماند. کاش بزرگان شیعه در عراق حداقل دو شهر نجف و کربلا را از لوث عوامل وهابیت آل‌سعود پاک کنند.
3107---0902
* بعضی از اصلاح‌طلبان در حال شعار لزوم زن بودن رئیس‌جمهور را می‌دهند که خودشان در شورای شهر در طول 4 سال اجازه ندادند یکی از زنان عضو شورای شهر تهران حتی در جایگاه نایب رئیس شورا قرار بگیرد.
8495---0911
*گاوصندوق محل نگهداری طلا و اجناس باارزش است و الا کسی آهن قراضه بی‌ارزش را در گاوصندوق نگه نمی‌دارد. غرض اینکه خانم‌ها باید از عفت و کرامت خود که از طلا بالاتر است پاسداری کنند تا افراد دزد بیماردل طمع نکنند.
7345----0912
* نکند ماجرای ورود واکسن آمریکایی به کشورمان در جهت تحقق سخنان بیل‌ گیتس در مورد لزوم کاهش ده درصدی جمعیت جهان با روش واکسن باشد؟
4190----0917 و 2842-----0910
* در شرایطی که به خاطر تحریم ورود حتی داروی اطفال مبتلا به بیماری پروانه‌ای ممنوع است چگونه می‌خواهند از آمریکا واکسن کرونایی که هنوز ماهیت آن مشخص نیست وارد کنند؟
نیک‌بین
* به حاکمان احمق بحرین و امارات باید گفت با طناب پوسیده آمریکا به چاه نروند دیری نخواهد پایید که سرنوشت قذاقی و.... را پیدا خواهند کرد. آنگاه کسانی که آنان را به چنین خیانت‌هایی ترغیب کردند هیچ احساسی نسبت به نوکران خود نخواهند داشت.
3356----091
* کشورهای غرب آسیا ابتدا وضعیت متزلزل داخلی رژیم کودک‌کش صهیونیستی فاقد امنیت را بنگرند آنگاه به دامن او پناه ببرند! کشورهایی که به این رژیم پناه برده‌اند بدانند با این رژیم در نابودی همداستان شده‌اند.
8495----0911
* هر روز در خبرها می‌خوانیم تعدادی از شورای فلان شهر که صلاحیت آنان مورد تائید نمایندگان مجلس سابق و فرمانداری‌ها قرار گرفته بود دستگیر شده‌اند! چرا بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراها به شورای نگهبان سپرده نمی‌شود؟ از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود مشکل بررسی صلاحیت‌ها را مرتفع کنند.
8455----0912 و 6960----0936
*‌ این وظیفه نیروی انتظامی است که با قوه قهریه با سارقان، زورگیران، خفت‌گیران و... برخورد و آنان را به دادگاه بسپارد تا ان‌شاءالله دستگاه قضایی نیز با اشد مجازات با آنها برخورد کند. نباید هیچ ترحمی به آنها داشت.
9871----0912
* دولت آقای روحانی با طرح‌های آبکی چند روزه خود درصدد است که بتواند تمام خرابکاری‌های 7 سال گذشته را به نوعی بپوشاند و از اذهان مردم پاک کند ولی بنده عرض می‌کنم تلاش دولت بی‌فایده است. مردم چاره‌ حل مشکلات را در روی کار آوردن دولت انقلابی با مدیریت جهادی می‌دانند که ان‌شاءالله در انتخابات 1400رقم بخورد و همگان نجات پیدا کنند.
زاهد از رشت
* افسارگسیختگی قیمت‌ها به خصوص مواد غذایی و ارزاق و مایحتاج عمومی و خدمات دولتی و شهری، همه را ناراحت کرده است. به‌طوری که با این حقوق‌های ناچیز و درآمدهای اندک، زندگی را برای بسیاری از مردم عزیزمان بسیار سخت و طاقت‌فرسا و گاهی غیرممکن کرده است. و رئیس‌جمهور با خوشحالی تصنعی و بی‌تفاوتی در جلسات بی‌نتیجه، همچنان در مکان قرنطینه مجلل خود مقتدرانه و بی‌پروا به سخن گفتن ادامه می‌دهد!
محمود بلیغیان- اصفهان
* برای وام مسکن، شرایطی قائل شده‌اند که شاید بالای 60-70 درصد افراد نتوانند بگیرند. چک برگشتی نداشته باشند (حتی ضامن)، کارمند رسمی باشند، بازنشسته زیر 50 سال یا 60 سال باشند! و... چرا به راحتی اعلام نمی‌کنند که به جز اعضای دولت و مقربان آنان کسی نمی‌تواند این وام را بگیرد؟ دو ضامن کسر از حقوق برده‌ام یکی از آنها 2 سال قبل یک چک برگشتی داشته و می‌گویند نمی‌تواند ضامن شود!...!
قهرمانی