kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۴۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱

اوس شعبون نترس!(گفت و شنود)



گفت: بعد از بسته شدن حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به علت پیشگیری از کرونا چند نفر با ادعای دوستی حضرت، به حرم حمله کرده و یکی از درها را شکسته‌اند!
گفتم: بستن حرم برای حفظ سلامت زائران دلیل عاقلانه‌ای دارد ولی حمله به حرم و تخریب آن فقط می‌تواند نشانه دشمنی با حضرت باشد.
گفت: حمله‌کنندگان از فرقه موسوم به شیعه انگلیسی بوده‌اند. همان فرقه منحرفی که دولت انگلیس ۱۶ کانال تلویزیون ماهواره‌ای در اختیارشان گذاشته است و رهبرشان در مقابل اعتراض دیگران گفته بود جد و نسب ملکه انگلیس به پیامبر اسلام(ص) می‌رسد! آنها چند هفته قبل هم ضریح مطهر را لیس زده و فیلم و عکس تهیه کرده و به انگلیس فرستاده بودند!
گفتم: این جماعت در مقابل حمله تکفیری‌ها به حرم حضرت زینب(س) و ائمه اطهار‌(ع) در سوراخ موش خزیده بودند و حالا مثل تکفیری‌ها به حرم‌های مطهر حمله می‌کنند؟ اینها با وهابی‌های تکفیری چه فرقی دارند؟!
گفت: اینها شیعه انگلیسی هستند و تکفیری‌ها سنی آمریکایی و مثل دو لبه یک قیچی عمل می‌کنند!
گفتم: اوس شعبون، که مسئولیت نگهداری از پلنگ باغ وحش ناصرالدین شاه را برعهده داشت، جیره روزانه پلنگ را خورده و حیوان از گرسنگی مرده بود. یکی از روزها خبر دادند که ناصرالدین‌شاه قصد بازدید از باغ وحش خود را دارد. اوس شعبون که به وحشت افتاده بود، تصمیم گرفت در پوست پلنگ برود و هنگام بازدید ناصرالدین شاه، دُمی تکان بدهد و چند قدمی درون قفس راه برود تا ماجرا ختم به خیر شود. اما ناصرالدین شاه هنگام بازدید از قفس پلنگ به فکر افتاد که شیر و پلنگ را به جان هم بیندازد و جنگ این دو حیوان درنده را تماشا کند!... شیر را وارد قفس پلنگ کردند. اوس شعبون، مثل بید به خود می‌لرزید. در همین حال صدایی شنید. صدا از دهان شیر بیرون می‌آمد که آهسته می‌گفت؛ اوس شعبون! نترس، من هم اوس قربونم، مسئول قفس شیر!...