kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۰۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴

2 کشته و 3 مصدوم در تصادف بزرگراه نیایش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با ‌اشاره به تصادف در بزرگراه نیایش تهران، گفت: این حادثه دو کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

 

سید جلال ملکی با‌ اشاره به اینکه این حادثه تصادف حادثه مذکور ساعت ۸ دقیقه بامداد دیروز(جمعه)، به وقوع پیوست، به ایسنا گفت: طی این حادثه که برای خودرو سواری ۲۰۶ اتفاق افتاد از پنج سرنشین این خودرو که دو خانم و سه مرد جوان بودند، دو مرد جان خود را از دست داده و سه نفر نیز مصدوم شدند.
ملکی درخصوص محل وقوع حادثه، اظهار داشت: این حادثه مرگبار در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش حد فاصل بین محله فرحزاد و بزرگراه یادگارامام به وقوع پیوسته بود که بلافاصله پس از وقوع حادثه طی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه علت وقوع تصادف نامشخص است،‌ ادامه داد: این خودرو هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی حرکت منحرف شده و به شدت با گاردریل‌های میانی و پایه فلزی یک ستون در مسیر بلوار برخورد کرده بود که باعث واژگونی و متلاشی شدن خودرو می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: در شرایطی که طی این حادثه ایربگ‌های خودرو عمل کرده بود، یکی از دو خانم سرنشین از خودرو به بیرون پرتاب شده و خوشبختانه مشکل خاصی نداشت. همچنین یک مرد جوان لحظاتی قبل از واژگونی خودرو از ماشین خارج شده بود که از ناحیه مچ پای چپ، دچار جراحت شدید شده بود.
ملکی درخصوص سایر سرنشینان خودرو، گفت: سه نفر دیگر در خودور محبوس بودند به شکلی که یک خانم در قسمت پشتی ماشین در شرایطی بسیار خطرناک و دو آقا در قسمت جلوی ماشین بودند که آتش‌نشانان بلافاصله عملیات رهاسازی را با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و سه دستگاه جرثقیل آغاز کردند و توانستند سریعا هر سه نفر را از ماشین خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.