kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* با توجه به وابستگی عوامل اصلی اغتشاش به سرویس‌های دشمن مثل سیا، موساد و ... این که برخی نمایندگان از پخش اعترافات آن‌ها واهمه دارند و تلاش می‌کنند تا اعترافات آنها پخش نشود چه علتی دارد؟ مردم بی‌صبرانه منتظر پخش اعترافات سرشاخه‌های اغتشاشات هستند تا خائنین به ملت و کشور را بشناسند. مبادا مسئولین امر در دستگاه‌های امنیتی قضایی و صدا و سیما زیر بار نهی این عده مشکوک نماینده و یا دولتی بروند.
ابوالقاسمی- قم
* گویا تلاش شبانه‌روزی رئیس دولت برای برجام سخنان سراسر توهین‌ او به منتقدان را از یادش برده است که اظهار می‌دارد ما چنین سخنی نگفته‌ایم! (بی‌شناسنامه، بی‌سواد، برو به جهنم، چگونه آب و صابون بیاوریم و صورتتان را بشوییم و ...!)
9762---0917
* به پایان کار مجلس دهم نزدیک می‌شویم و وکیل‌الدوله‌های مجلس با مشاهده کارنامه خجالت‌آور خود، حرف‌های فتنه‌انگیز می‌زنند و تریبون ضدانقلاب شده‌اند. در روزهای اندک باقی‌مانده، به این نمایندگان عرض می‌کنم که ان‌شاءالله مردم با رای‌شان در انتخابات، پاسخ این همه جفاکاری ضدمردمی را خواهند داد.
4590---0919
* من بازنشسته فرهنگی با چند بیماری از دریافت یارانه انصراف دادم که شما آن را به جیب مربی خارجی بریزید؟ خدا نگذرد از بی‌تدبیری مسئولین امر.
1938---0937
* دیگر نیازی نیست که مواضع منفور دشمنان کینه‌جوی انقلاب را از رسانه‌های بیگانه بشنویم زیرا نشریات زنجیره‌ای و برخی نمایندگان مجلس این وظیفه را به گردن گرفته‌اند!
1385---021
* با ثبت‌نام افراد شاخص جریان انقلابی، دولتی‌ها، مجلسی‌ها و رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی به‌جای ارائه برنامه‌های خود طی 6 سال و 4 سال اخیر، سیاه‌نمایی علیه این جریان را کلید زدند و هر روز مطالبی را برای تخریب این جریان در فضاهای مجازی و نوشتاری و ... منتشر می‌کنند!
8525---0936
* دادگاه لاهه خانم سوچی برنده جایزه صلح نوبل را به‌خاطر کشتار مسلمانان روهینگیا احضار کرده است! آن‌وقت وکلای پرمدعای غربگرای ما نیز افتخار می‌کنند که اولین جایزه صلح نوبل توسط شیرین عبادی نصیب ایران شده است! همان شیرین عبادی که غربی‌ها را به تحریم‌های بیشتر علیه ملت ایران تشویق کرد. این به اصطلاح وکلای معلوم‌الحال طی نامه‌ای اعلام کرده‌اند حاضرند به صورت مجانی وکیل اراذل و اوباش و اغتشاشگرانی باشند که میلیاردها تومان به ملت و کشور خسارت وارد کرده‌اند! گویا از یک خانواده‌‌اند!
عشقی و فرخی
* خانم سلحشوری با بی‌احترامی و توهین به مردم اعلام می‌کند، برای مردمی که به دروغگویی عادت کرده‌اند صداقت معنایی ندارد! ما در طول 4 سال صادقانه کار کردیم! کسی که خود را صادق و ملت را به دروغگویی متهم می‌کند خود اولین دروغگوست.
بیگی
 * روزنامه‌های زنجیره‌ای در طی این چند سال هرچه که دروغ بود را به عنوان واقعیت جلوه دادند همانند برجام که خودشان گفتند آن را  بزک کرده‌اند و این باعث شد هزینه‌های برجام را مردم بپردازند. حالا با نزدیک شدن به انتخابات روزنامه‌های زنجیره‌ای دوباره چنین رویه غلطی را پی ‌گرفته‌اند.
5276---0919
* آقای لاریجانی در تاریخ 98/9/19 گفتند، منفی‌بافی  سم ‌مهلک است! اولا بیان واقعیات از رکود و تعطیلی کارخانه‌ها، بیکاری، تورم و گرانی مسکن و... منفی‌بافی نیست. ثانیا آیا وعده‌های عمل نشده مسئولین و گفته‌های خلاف واقع آنان سم مهلک نیست؟!
نیکنام
* وقتی رئیس‌جمهور سخنان خود خطاب به منتقدان و یا قول وعده خود به ملت را که بعضا از رسانه‌ ملی هم پخش شده منکر می‌شود، چگونه مردم می‌توانند به دولت او اعتماد کنند؟
7345---0912
* آقای نهاوندیان گفتند دولت در مبارزه با فساد جدی است! جناب نهاوندیان! دوصد گفته چو نیم‌کردار نیست! در طول 6 سال گذشته اولا دولت غارتگران بیت‌المال را ذخیره‌های نظام نامید در ثانی، دولت مبارزه جدی آیت‌الله رئیسی با مفسدان اقتصادی را فریبکاری خواند! پس دولت در کدام مبارزه جدی است؟!
سیدطبایی
* وعده زنگنه در حمایت از تولید داخلی از نوع وعده سرخرمن است. می‌گوید تولید‌کنندگان وسایل مورد نظر ما را تولید‌ کنند اگر کارشناسان ما آنها را مورد تائید قرار دادند آنها را می‌خریم! یعنی اگر نخواستند مورد تائید قرار دهند کارگاه و کارخانه موردنظر تعطیل شود! مثل کارخانه‌ای که حباب‌های بلوری برای وزارت نیرو  تولید کرده ولی از آن خرید نمی‌شود!
دولابی
* مردم ولایتمدار کرمان بی‌صبرانه منتظر دیدن آیت‌الله رئیسی هستند مردم شهر کرمان مشکلات عدیده‌ای دارند که فقط با دستان آیت‌الله رئیسی گره آن‌ها باز خواهد شد.
3355---034
* درود خدا بر ریاست محترم قوه‌قضائیه و تمام پرسنل انقلابی این قوه که بی‌وقفه برای رسیدن به امور ارباب رجوع و برخورد با مفاسد اقتصادی تلاش می‌کنند. امیدوارم این الگوی جهادی را در دیگر قوا مشاهده کنیم.
4610----0902
* دو سال است که نسخه دندان مصنوعی خود را به بنیاد شهید و امور ایثارگران قم می‌برم و برمی‌گردانم. حضرات علت عدم پرداخت را نبود بودجه عنوان می‌کنند! واقعا باید از این نحو خدمات‌رسانی به جانبازان و ایثارگران از دولت و بنیاد شهید تقدیر و تشکر کرد؟!
میرزایی
*‌ سلام بر کیهان عزیزی که صدای رسای ما جانبازان است که از صدقه سر دولت تدبیر حال و روز خوبی نداریم. چند سال است هر چه تلاش می‌کنم برای فرزند خود وسیله‌نقلیه‌ای چون پراید تهیه کنم ناتوانم و مدت کوتاهی هم در چند مرحله قیمت 6/5 میلیونی آن به حدود 60 میلیون رسید! واقعا با این تدبیرهای خود چگونه پاسخ خدا و ملت را خواهند داد؟
کریمی- اراک
* مدتی است که کتابخانه ملی، سالن مطالعه و سلف غذا و... را به شکل مختلط اجرا می‌کند. چرا؟ بعضا متاسفانه پوشش‌های خانم‌ها دور از شان افراد تحصیل‌کرده است و همین امر حواس مطالعه‌کنندگان را بر هم‌ می‌زند. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم. روزهای جمعه که افتضاح است! در پاسخ به اعتراض ‌ما گفتند تغییر سبک است و دستور از بالا است!
5375----0912
* یک نسخه پزشکی ساده برای بیماران دیابت بالای 100 هزار تومان آب می‌خورد و بیمه‌ها هم با تعرفه‌ حداقلی بیماران را تحت پوشش قرار داده‌اند.
0883---031
* آقای روحانی یک‌بار با شماره 124 تماس بگیرید تا متوجه شوید شما چگونه سرکارید،‌مثل ما مردم که هر بار تماس گرفتیم بی‌نتیجه بوده است!
9998----021
*‌ با هر شماره تلفنی که به سامانه‌ حمایتی ستاره 6369 مربع و با کد ملی می‌فرستیم پیام می‌دهد که شماره تلفن شما معتبر نیست! چگونه این مشکل را می‌توان حل کرد؟!
8712----0912
* از وزارت رفاه سوال کنید بسیاری از مردم هستند که یا گوشی تلفن‌همراه ندارند و یا از گوشی‌های ساده استفاده می‌کنند. این‌ها چطور باید برای دریافت معیشتی خود اقدام کنند؟!
9438---0912
*  آقای نوبخت! با این تورم و گرانی آیا حق بازنشسته این است که با حقوق یک میلیون و نیم نتواند در ماه حداقل یک کیلو گوشت بخرد؟ این همسان‌سازی امثال ما کی انجام می‌شود که ما نیز بتوانیم با حداقل‌ها زندگی کنیم؟ آیا اصلا احساس این خانواده‌ها را می‌توانید درک کنید.
صادقی- اراک
* لطفا آقای نوبخت بفرمایند بالاخره قانون همسان‌سازی کی قرار است برای بازنشستگان قبل از 95 تامین اجتماعی اجرا شود؟
2805----0916
* در طرح رتبه‌بندی فرهنگیان از نیروهای خدماتی مانند افراد سرایدار غفلت شده است در حالی که در مدارس این قشر زحمت زیادی متحمل می‌شوند. چرا تلاش این عزیزان نادیده گرفته می‌شود.
5039---0912