kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
مدعیان اصلاحات خواستار مجازات مدافعان امنيت شدند

وحشت حامیان داخلی اراذل آشوبگر از افشای هویت خود!

روز يك‌شنبه هفته جاري جمعي از اصلاح‌طلباني چون محسن آرمين، سعيد حجاريان، عبدالله رمضان‌زاده، شهيندخت مولاوردي دستيار سابق حسن روحاني، الهه كولايي و... با صدور بيانيه‌اي شبيه به بيانيه‌هاي سلطنت‌طلبان و منافقين، بازهم جاي شهيد و جلاد را عوض كردند.




در حالي‌كه علاوه ‌بر اعترافات ضدانقلاب خارج‌نشين، ليدرهاي دستگيرشده در حوادث اخير نيز به ارتباط با دشمن و اقدام سازماندهي‌شده اعتراف كرده‌اند، اصلاح‌طلبان در بيانيه خود، مقابله با اغتشاشگران را حمله به مردم بي‌دفاع خوانده و نيروهاي انتظامي و بسيجي شهيد و زخمي داده در اين چند روز را جنايتكار معرفي كرده و بي‌شرمانه خواستار مجازات آنها شده‌اند! جالب آنكه حجاريان همچنان در نوشته‌هايش جلادان سازمان منافقين را مجاهدين مي‌نامد.
حامیان داخلی جریان «نفاق»، که سال‌هاست از پشتوانه‌ آشوب خیابانی، با محوریت عناصر ایران‌ستیز و مزدور بیگانه، به‌عنوان «برگ چانه‌زنی» و «تهدید نظام» استفاده می‌کنند، این‌بار دیگر همه‌ ملاحظات و پرده‌پوشی‌های منافقانه را کنار نهادند و بار دیگر، بدون اینکه کوچک‌ترین‌ اشاره‌ای به نقش ‌اشرار مسلح و سازمان‌یافته در فتنه‌گری کنند، خواستار مجازات حافظان نظم و امنیت کشور شدند تا پیوندهای مشکوک خود را که عقبه‌ای بیش از سه دهه و دست‌کم از زمان پرونده انفجار نخست‌وزیری دارد از همیشه آشکارتر کنند.
در بيانيه وقيحانه شخصيت‌هاي اصلاح‌طلب كه از شدت وقاحت و بی‌شرمی ‌آنان حتی رسانه‌هاي اصلاح‌طلب داخلي نيز از انتشار آن ابا داشتند و روز گذشته رسانه‌اي شده، اصلاح‌طلبان با وقاحت هرچه تمام‌تر، حضور حداقل ۲۲ ساله خود در سطوح كلان اجرايي دولت‌هاي پس از امام راحل به‌ويژه نقش استثنايي‌شان در روي كار آمدن دولت بي‌تدبير روحاني را ناديده گرفته و علت اعتراضات مردم را به مشكلات حاكميت در گذشته ربط داده‌اند. به‌عنوان نمونه شهيندخت مولاوردي دستيار سابق رئيس‌جمهور، به‌جاي پاسخگويي درباره عملكرد دوران مسئوليتش، طلبكار نظام شده است.
امثال تاجزاده، حجاریان، آرمین و جلایی‌پور که از دی‌ماه ۹۶، با گروکشی آن آشوب‌ها، از هر فرصتی برای تهدید نظام استفاده کرده‌اند، در این بیانیه، ضمن باج‌خواهی از نظام و تکرار خواسته‌ «حذف نظارت استصوابی» با هدف تداوم قدرت و نفوذ این جریان و متحدان آن در ساختار سیاسی، حرف نهایی خود را در یک جمله می‌زند: «و نیز با عادی‌سازی روابط خارجی بساط تحریم‌ها را جمع کنند.»
این خلاصه و عصاره‌ همه این سناریو است که آشوب ‌اشرار مسلح و سازمان‌یافته را هم باید ذیل آن تعریف کرد: تسلیم و کرنش در برابر خواست‌های نامشروع و زورگویانه نظام سلطه. و همین یک جمله، هم پیوندهای حقیقی و هم اهداف و مطامع اصلی این محفل و متحدان آن را به خوبی نشان می‌دهد.
طنز تلخ ماجرا آنجاست كه اين جماعت ‌اشرافي صاحب ثروت و قدرت، خود را كنار مردم جا زده‌اند. آيا اگر يكي از برج‌ها و ساختمان‌هاي شركت‌هاي خصوصي و دولتي متعلق به همين افراد در آتش اغتشاشات مي‌سوخت، همين‌گونه از اراذل اجاره‌اي دفاع مي‌كردند؟
اقدام وقیحانه این عده در حمایت از اراذل اجاره‌ای و همراهی با آنان در آتش‌افروزی و قتل و غارت مردم، این احتمال را قوت می‌بخشد که با دستگیری اراذل آشوبگر، از افشای دست‌های پشت‌پرده خود در آشوب‌های اخیر مضطرب شده‌اند و نگرانند که مبادا اراذل بازداشت شده از ارتباط این عده از مدعیان إصلاحات با سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی بیگانه پرده بردارند.