kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۱۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
رئیس‌سازمان خصوصی ‌سازی:

کارگران هپکو برای رونق دوباره کارخانه دست به کار شدند

رئیس‌سازمان خصوصی ‌سازی گفت: بعد از برگشت کارخانه هپکو به سازمان خصوصی ‌سازی، کارگران برای راه‌اندازی دوباره کارخانه و رونق تولید دست به کار شدند.

علیرضا صالح در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه آیا کارخانه واگذار شده هپکو که از خریدار قبلی پس گرفته شد، به سازمان خصوصی ‌سازی برگشت، گفت: این کارخانه به سازمان خصوصی ‌سازی برگشت و کارگران مشغول کار شدند که امیدواریم، تولید ماشین‌آلات ظرف یک ماه آینده در هپکو دوباره آغاز شود.
رئیس‌کل سازمان خصوصی ‌سازی تاکید کرد: تولید هپکو با قراردادهای منعقده و تقاضایی که برای محصولاتش دریافت می‌شود پایدار خواهد ماند و دنبال این هستیم قراردادهای بیشتری برای خرید ماشین آلات معدنی و راه‌سازی با مجموعه‌های معدن کاران و پیمانکاران راه منعقد کنیم.
به گفته صالح، ظرف یکی دو هفته آینده قراردادهای جدیدی برای تقاضای ماشین‌آلات هپکو بسته می‌شود که الان مقدمات انعقاد این قراردادها در حال تهیه است.
به گفته رئیس‌سازمان خصوصی ‌سازی کارگران هپکو بعد از برگشت این کارخانه به سازمان خصوص ‌سازی وارد کارخانه شده و زمینه تولید در این کارخانه را فراهم می‌کنند که امیدواریم ظرف یک ماه آینده تولید دوباره شروع شود.
وی همچنین در مورد مشکل کارخانه آذرآب اراک گفت:‌ مشکل این کارخانه مربوط به خصوصی ‌سازی و واگذاری نیست و بحث‌های دیگری دارد که باید در جای دیگر دنبال شود.