kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۳۰۲۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وزیر خارجه مفلوک شیطان بزرگ اظهار داشته که ما خواهان جنگ با ایران نیستیم ولی فشار اقتصادی را ادامه می‌دهیم! تو که هیچ، اربابان  رو به موت صهیونیستی‌ات هم جرات حتی فکر کردن، حمله ندارند. آمریکایی که خود دچار بحران اقتصادی و فشارهای گوناگون داخلی ‌است در حدی نیست که بخواهد ایران اسلامی را به جنگ تهدید کند. اگر مسئولان دولتی نیز مدتی تدبیر نمایند و به اقتصاد مقاومتی عمل کنند فشارهای شیطان بزرگ به قوی‌تر شدن اقتصاد کشور هم منجر خواهد شد.
0291---0918
* شش سال است مردم را از سایه جنگ می‌ترسانند، اقتصاد کشور را رها کرده‌اند و تمام دغدغه‌شان مذاکره و رابطه با شیطان بزرگ است! علی‌رغم اقرار صریح برخی اعضای دولت بر ‌بی‌ثمری مذاکرات و دستاوردهای «هیچ»  متاسفانه از این باور غلط خود برنمی‌گردند! ولی بدانند که ملت با ولایت است  شاید چند صباحی با ترساندن برخی مردم از سایه جنگ پست و مقامی به دست  آوردند ولی به یک چشم به هم زدن دوره مسئولیت‌ها سپری خواهد شد و روسیاهی به ذغال می‌ماند.
9590---0914 و 2842---0910
* مرگ مرسی در قفس سرنوشت محتوم کسانی است که به آمریکای شرور اعتماد می‌کنند! روسای کشورهای مرتجع عرب منطقه عبرت بگیرند و از خواب غفلت بیدار شوند! امروز سوریه و بشار اسد با عزت و اقتدار ایستاده‌اند و یمن  بینی آل‌سعود را به خاک مالیده و عن‌قریب حکام آل‌سعود در قفس‌های قهر الهی به هلاکت خواهند رسید!
8862---0902
* جواب ندادن رهبر معظم انقلاب به ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن هیبت‌پوشالی آمریکا را در جهان فروریخت . همه آزادگان دنیا این اقدام رهبری را تحسین کردند و جان گرفتند.
7345---0912
* امیدوارم دستگاه دیپلماسی کشورمان از برخورد مقتدرانه امام‌المسلمین با نخست‌وزیر ژاپن درسی گرفته باشند و این مواضع را همواره آویزه گوش خود نمایند.
9961---0902 و علی کربلایی- قزوین
* در جواب جان‌بولتون آمریکایی که گفته غنی‌سازی باج خواهی ایران است بنویسید در رفتار با ایران و ایرانی به مواضع ذلیلانه چند نفر غرب‌زده در ایران دل‌خوش نکنند غنی‌سازی و رسیدن به قله‌های پیشرفت علمی حق مسلم ایرانیان است و ما مردم ایران به رغم مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌های آمریکا پیش خواهیم رفت.
آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
2497---0918
* با چرخیدن چرخ صنعت هسته‌ای، چرخ‌های اقتصاد هم به حرکت در خواهد آمد، برای صنعتی شدن و اشتغالزایی ابتدا باید چرخ‌های اصلی را به حرکت درآورد. صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای یک صنعت پایه‌ برای رشته‌های متعدد دیگر صنعتی و بخش‌های مختلف اقتصادی خواهد بود.
1361---021
* کسانی که دائم از مذاکره سخن می‌گویند و مردم را از سایه جنگ می‌ترسانند، شاید خودشان بترسند چرا که ملت خود را در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند! زمانی که ما از یک سیم‌خاردار محروم بودیم دشمنان هیچ غلطی‌ نتوانستند بکنند و حال که دوستان ما در غزه یک‌ وجبی و یمن به قحطی کشیده شده از عهده این‌ها برمی‌آیند آن‌ها چه غلطی می‌توانند بکنند!
وحیدی
* روی چه حسابی آقای رئیس‌جمهور در دیدار  سفیر فرانسه اظهار داشتند از بین رفتن برجام به نفع منطقه و جهان نیست؟! یعنی تعطیلی پیشرفت‌های علمی صلح‌آمیز کشورمان به نفع جهان و منطقه است! چرا کسانی که بمب اتم و سلاح شیمیایی دارند برای دنیا خطرناک نیستند  و ما که پیشرفت هسته‌ای کاملا صلح‌آمیز داشتیم خطرناکیم؟!
شهروندی از رشت
* دولت اگر به فرمان رهبری گوش می‌داد نباید برجام را یکطرفه اجرا می‌کرد. علاوه بر این رهبری بارها فرمودند اقتصاد کشور را به برجام گره نزنید. ولی دولت‌گویا حواسش به جای دیگری بود!
1287---0915
* اگر در خودروسازی مانند صنایع نظامی به جوانان متعهد و متخصص کشور اعتماد می‌شد امروز همان پیشرفت را در مدیریت دفاعی و صنعت موشک و پهپاد و تانک، جنگنده، رادار و ... در صنعت خودرو داشتیم و مردم هم راحت بودند.
8895---0919
* چند مورد از برخورد قانونی حکومت با افراد هنجارشکن در جامعه را به مردم نشان بدهند تا همه متوجه بشوند مملکت حساب و کتاب دارد.
6858---0919
* یک روزنامه زنجیره‌ای با بی‌شرمی با درج تیتر و عکس به امام‌جمعه موقت تهران به خاطر حمایتش از منویات رهبری، اهانت می‌کند ولی  متولیان امر هیچ توجهی به عمل و رفتار زننده آن نمی‌کنند. فقط باید امثال آقای شریعتمداری هر روز در دادگاه باشند؟! مدعی‌العموم چرا وارد نمی‌شود؟!
2846---0935 و 5485---0912
* دولت به جای اینکه از آقازاده‌ها به دلیل رانت‌خواری و حیف و میل بیت‌المال شکایت بکند  مرتب از کیهان که به افشاگری مفسدان اقتصادی می‌پردازد به دادگاه شکایت می‌برد.
1362---0912
* جاده شمال با عوارض بالای صد هزار تومان قطعا برای مرفهین و متمولین است نه برای همه مردمی که ذخیره نظامند؟! چرا پول بیت‌المال صرف جاده‌ای می‌شود که قرار است فقط عده‌ای خاص از آن تردد کنند؟
محمدمهدی رحمانی - تهران
* شش سال است دولت مسکن مهر را کاری مزخرف می‌داند اکنون که حتی سازمان ملل صدور الگوی مسکن مهر را به دیگر کشورها توصیه می‌کند لطفا دولت تدبیر در رسانه ملی پاسخ سازمان ملل را بدهد و کار غیرمزخرف دولت امید درباره مسکن را معرفی کند!
7215---0915
* اعضای شورای شهر تهران به خاطر سیاسی‌کاری و انتخاب افرادی که استعلام‌ها نیز گواهی می‌داد، که صلاحیت مسئولیت‌ شهرداری را نداشته‌اند و باعث خسارت به شهر و مردم شده‌اند باید پاسخگو باشند و از ملت عذرخواهی کنند!
8495---0910
* با توجه به درخواست رئیس محترم قوه قضائیه از نخبگان و کارشناسان و آحاد مردم برای ارايه نظرات خود برای بهبود دستگاه قضایی، به محضر ایشان عرض می‌کنم یکی از کارهای مهم رئيس سابق دستگاه قضا، احیای دفاتر خدمات قضایی بود. ولی نقص بزرگ آن این بود که مجوزها را به کارکنان بازنشسته آن دستگاه واگذار نمودند و این کار اجحاف به جوانان جویای کار بود. درخواست ما این است که این مجوزها لغو و برای کاهش بیکاری این دفاتر به جوانان واگذار شود. هر سه دفتر موجود در ورامین به این شکل واگذار شده است.
بوربور - ورامین
* قشر ضعیف جامعه باید تاوان تصمیم‌های خلق‌الساعه و سوء مدیریت مسئولان مانند طرح جایگزین زوج و فرد تردد اتومبیل‌ها را بدهد. چرا روی اعصاب مردم راه می‌روند و هر روز یک مشکل درست می‌کنند؟
7456---0912
* شورای شهر تهران اگر از ماجراهای شهردار قاتل قبلی و بازی با تغییر اسم و فامیل برخی معابر فراغت پیدا کردند سری به سطح شهر تهران بزنند و از برخی خیابانها که از آبیاری درختان، نظافت کوچه‌ها و خیابان‌ها و... خبری نیست بازدید نمایند! یاد شهردار پرتلاش گذشته دکتر قالیباف به خیر و نیکی باد!
1883---091‍2