kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۶۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

حضور حجت‌الاسلام رئیسی در بازار رضا(ع)مشهد برای شنیدن مشکلات مردم

حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی (ع) با حضور در بازار رضای مشهد با مردم و بازاری‌ها به گفت‌و‌گو نشسته و از نزدیک به درد و دل‌های مردم و مشکلات آنان گوش کرد.




حضور در میان مردم و شنیدن مشکلات آنان سنتی است که از ائمه اطهار علیهم‌السلام به مومنین توصیه شده است ولی این روزها از سوی مسئولین و برخی مدیران به فراموشی سپرده شده و حتی کسانی که به انجام این وظیفه می‌پردازند مورد حمله قرار می‌گیرند.
حاج حسین یکتا در روزهای گذشته با حضور در بازار تهران به «روایت مردم » از مشکلات اقتصادی گوش کرده و این مشکلات از طریق صدا و سیما بدون سانسور و به جای اینکه از رسانه‌های بیگانه پخش شود به سمع و نظر مسئولین رسید ولی رسانه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاحات در صفحات خود به شدت نسبت به این عمل پسندیده حمله و آن را اقدامی
ضد دولتی خواندند!
حضور حجت‌الاسلام رئیسی در جمع بازاریان بازار رضا(ع) مشهد سنت پسندیده‌ای است که از سوی مسئولین بایستی پیگیری شود، مردم به دنبال شنیده شدن مشکلات خود هستند مشکلاتی که در داخل کشور با همت مدیران قابل حل است.
آنان که در جبهه‌ها جان خود را در طبق اخلاص نهاده از اسلام و میهن دفاع کردند بعد از جنگ نیز روستا به روستا و شهر به شهر می‌روند تا مشکلات مردم مستضعف را شنیده و در جهت رفع این آلام و مصائب بکوشند، مسئولین و رسانه‌ها بایستی از این حرکات پسندیده حمایت و خود در این مسیر کوشا باشند تا مدیرانی که از دردهای مردم اطلاعی ندارند گوش شنوایی پیدا کرده و بشنوند و در جهت از بین بردن این دردها بکوشند.
آستان قدس رضوی
 به دنبال حل مشکل مردم خوزستان
خبر دیگر اینکه به‌دنبال بروز مشکلاتی در تهیه آب شرب در برخی از شهرهای استان خوزستان، آستان قدس رضوی بنا بر مأموریت‌های محوله، خدمت‌رسانی خود را از ساعات اولیه به مردم این منطقه به‌ویژه در روستاها آغاز کرد.
تولیت آستان قدس رضوی بنیاد کرامت امام رضا(ع) را مأمور کرد تا با همراهی فعالان این بنیاد که در ماه‎های اخیر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مشغول خدمت به مردم بودند؛ عازم استان خوزستان شده و کنار سایر نهادهای حاکمیتی با ارائه خدمات مربوطه، برای تسریع در رفع مشکل هموطنان خوزستانی
اقدام کنند.