kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۵۷۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

شهردار اصلاح‌طلب شاهرود در احترام به آزادی بیان از دولت سبقت گرفت!

شهردار شاهرود در اقدامی زشت تابلوی «نمایندگی و خبرنگاری کیهان» در شاهرود را بدون دلیل مشخص از جا کند.


  شاهرود - خبرنگار کیهان:

شهرداری این شهر پس از کندن تابلوی مذکور محل نصب آن را تخریب کرد. این اقدام شهرداری  درحالی صورت گرفت که هیچ‌گونه اخطار قبلی و دلیل مشخص برای این کار اعلام نشده بود. پس از کندن تابلو، سیم‌کشی برق تابلو بدون ایمن‌سازی رها شده بود و هر لحظه ممکن بود آتش‌سوزی بزرگی با توجه به وجود اشیای اشتعال‌زا در محل به وجود آید و یا خطرات جانی برای افرادی اتفاق بیفتد.
اقدام شهرداری شاهرود در ایام دهه فجر و در شرایطی‌که مطبوعات تمام همّ خود را صرف اطلاع‌رسانی به مردم کرده‌اند جای سوال دارد و امید است مسئولان شاهرود در پیگیری این عمل ناصواب شهرداری و رفع آن تلاش و همت کنند.
 گزارش خبرنگار کیهان حاکی است امام جمعه شاهرود با شنیدن این خبر به شهردار برای نصب مجدد تابلوی کیهان تذکر داد.همچنین فرماندار این شهر نیز اقدام شهردار را غیرقانونی خوانده و طی تماس تلفنی از شهردار خواست هرچه سریع‌تر اقدام به نصب تابلوی روزنامه کیهان در محل قبلی خود کرده و از نماینده کیهان در شاهرود عذرخواهی کند. این عمل شهرداری دوشنبه شب انجام شد اما تاکنون شهرداری به رغم تذکرات مسئولان شهر  در نصب مجدد تابلو اقدامی نکرده است.
تابلوی کیهان دهها سال است که در این محل نصب بوده و در کنار آن نیز تابلوهای واحدهای صنفی دیگر مشابه کیهان نصب شده است. شایان ذکر است که در نشست خبری چندی پیش شهردار اصلاح‌طلب و تازه‌کار شاهرود تنها از خبرنگار روزنامه کیهان دعوت به عمل نیاورده بود.
شهردار اصلاح‌طلب شاهرود با این اقدام، گوی احترام به رسانه‌ها، شنیدن صدای منتقدین و اشاعه آزادی بیان را از دولت اعتدال ربود!