kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* از آقای روحانی در مناظرات باید پرسید که دولت در چه مواردی هزینه کرده که به تنهایی بیشتر از پنج دولت قبل از خود خرج داشته است. اگر این مخارج برای مردم بود که باید در خانواده‌ها احساس می‌شد و اگر برای ذخیره‌های نظام ادعایی دولت یا همان غارتگران بیت‌المال بوده باید اجازه دهد دستگاه قضایی برای بازپس‌گیری آن اقدام کند.
4385---027 و 3250---021
* اگر خبر کیهان 96/2/13 (هزینه‌های دولت یازدهم بیشتر از پنج دولت قبل بوده است) کذب است چرا دولت واکنش نشان نمی‌دهد و اگر صحت دارد نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه می‌کنند؟ آیا حقوقی که دریافت می‌کنند مشکل ندارد که در قبال چنین فجایعی هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند؟
شکیبا
* بنده یک تاجر ایرانی در آلمان هستم 22 ماه پیش آقای ظریف گفت تحریم‌ها فرو ریخت. ما با دیگر دوستان گمان کردیم می‌توانیم از این به بعد به اقتصاد کشور خدمت کنیم. اما با گذشت نزدیک به 2 سال، راه‌ها برای ارتباط با بازار ایران دشوارتر شده است! آقای ظریف! لطفاً به ایرانیان خارج از کشور پاسخ دهید؟
ابراهیمی
* برجام قرار بود سرمایه‌گذاران خارجی را برای انتقال فناوری و توسعه صنعت کشور تشویق کند اما 51 درصد کاهش سرمایه‌گذاری خارجی در دوران پسابرجام نشان می‌دهد که معکوس ادعای دولت یازدهم اتفاق افتاده است.
1467---021
* در دولتی که وزیر صنعت و معدن آن نسبت به استمرار فعالیت کارخانه‌های قدیمی توجیهی دور از منطق اقتصادی دارند٬ انتظارات دیگر از این دولت هم کاهش پیدا می‌کند. وعده‌های انتخاباتی جدید در نگاه دولت بذری است که اگر کاشته شد باید صبر کرد تا در زمانی محرمانه که فقط دولت می‌داند چه موقع است رشد کند و بعد از مدت‌ها شاید میوه دهد و اگر روزی هم از روی بی‌تدبیری خشکید، خب طبیعی است چون قرار نیست همیشه پایدار بماند!
3866---041
* رئیس مجلس از سه برابر شدن یارانه‌ها و وام ازدواج برآشفته شده و اعلام می‌کند که امکان ندارد! چطور وقتی حقوق‌های 24 میلیونی مدیران در مجلس را تصویب کردید امکان داشت؟!
6678---0917 و 3630---0939
* هنوز ثبات و امنیت شغلی نیست. آن وقت آقای روحانی دم از آزادی انتخاب شغل می‌زند. مشاغل گوناگون دارند به دلیل سوء تدبیر ورشکسته و تعطیل می‌شوند آن وقت آقای روحانی وعده 100 روزه حل مسئله بیکاری می‌دهد!
4810---0912
* دولتی که با وزرای مولتی میلیاردر و دارای ده‌ها شرکت شکل می‌گیرد چگونه می‌تواند به فکر تولید، جوانان بیکار، و اشتغال و ازدواج‌شان و... باشد؟!
4049---0912
* آقای یونسی در گفت‌وگو با روزنامه آفتاب یزد گفته است: حکومت باید دنیای مردم را بسازد! آفرین! مردم تدبیر دولت را برای ساختن دنیای‌شان در واردات کالاهای خارجی و بیکار کردن کارگران و شرکت‌ها و افراد جویای کار ملاحظه کردند و الآن در آرامش و آسایش‌اند؟ آقایان دولتی‌ها هم نگران نباشند و با حقوق‌های نجومی در قیطریه، زعفرانیه، لواسان، ولنجک و... به تفریح مشغول باشند.
4648---0913
* آقای جهانگیری بفرمایند در 8 سال وزارت و 4 سال معاون اولی چه کارهای مثبتی انجام داده‌اند که می‌خواهند سکانداری اجرایی کشور را به دست بگیرند و به کارهای انجام نشده بپردازند؟! نکند تکمیل پروژه ناتمام حقوق نجومی‌ها به 30 میلیون و گسترش اشرافیگری مورد نظرشان است!
2537---0916
* در شهرستان رودهن به مناسبت گرامی‌داشت روز معلم، دبیرستان طالقانی، دانش‌آموزان رای اولی را در سالن آمفی‌تئاتر جمع کردند و سخنران جلسه ادعا کرده که چندین کشور قبل از برجام آماده حمله به کشورمان بودند! پس شما به کسی رای بدهید که با تدبیر و امید سایه جنگ را از کشور دور کرده است!! سوءاستفاده از ساعت کلاس دانش‌آموزان برای تبلیغات خلاف واقع کاندیدای دولت قانون‌شکنی محض است و باید با آن برخورد شود.
7416---0919
* آقای جهانگیری! برای عدم ارائه لیست اموال مسئولین اجرایی کشور و مخالفت با قانون، به توجیه متوسل نشوید. دولت خزانه‌دار کشور است و کارکنان سایر قوا حقوق‌بگیر.
9037---0913
* آقای نوبخت، دولتی که نه تنها نتوانست در طی مدت 4 سال حتی چند درصد از معضل بیکاری بکاهد بلکه بر آن افزود و جلوگیری از تعطیلی یک به یک کارخانه‌ها و بیکار شدن کارگران را باعث شد چگونه می‌تواند وعده 100 روزه برای حل مسئله بیکاری بدهد؟صداقت شرط اول برای حضور در انتخابات است. دولتی که شعارهای گذشته خود را انکار می‌کند مطمئنا بر دیگر وعده‌هایش نمی‌توان دلخوش بود!
1700---0936
* فتنه‌گران سال 88 یعنی برخی از همین مدعیان اصلاح‌طلبی با خیانت به ملت و گرا دادن به دشمن برای فشار بیشتر تحریم فلج‌کننده و حتی دارویی مسئول بسیاری از نابسامانی‌ها و حتی فوت کسانی هستند که نیاز مبرم به داروی خارجی داشتند و از دنیا رفتند. حالا دوباره بوی کباب به مشامشان رسیده برای حضور در قدرت مظلوم‌نمایی می‌کنند و گاهی شاخ و شانه می‌کشند.
2619---0990
* دستپاچگی مدعیان اصلاحات باعث شد به جدول بزنند و در مورد پالایشگاه ستاره خلیج فارس و افتتاح این پروژه عظیم، آن را از دستاوردهای دولت نام ببرند. در حالی که سال‌هاست این پروژه در حال تکمیل شدن است و این قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه بود که باور ما می‌توانیم را در این پروژه به اثبات رساند و الا این دولت یا تعطیل می‌کند و یا با عقد قرارداد با غربی‌ها اسناد و تحقیقات محرمانه را به راحتی در اختیار دشمنان قرار می‌دهد! همانند آنچه در موضوع توتال عمل شد.
2811---021
* به لطف تدبیر برای آن توافق نسیه، شرکت آبگینه و شیشه میرال هم تعطیل شد!
5359---021
* دولتی که 4 سال کارگران را فراموش کرده است، درکی از نیازهای کارگران و درآمد کم این زحمتکشان ندارد. ادبیات تند دولت فقط به منتقدان دلسوز و مردمی نیست، در حرم مطهر امام راحل(ره) دیدیم که دولت اصلا نقدپذیر نیست و این موضوع به رقابتش با حزب و گروه خاصی مربوط نمی‌شود، انتقاد کارگران هم با تهدید به خرد کردن دهانشان پاسخ داده شد.
8875---0901
* ظرف دو ماه گوشت بیش از ده هزار تومان یعنی بیش از 30 درصد گران شد. ابتدا که منکر شدند و بعد گفتند حباب است و پس از چندی هم گفتند قیمت واقعی همین است! یعنی اعتراض مردم را به تمسخر گرفتند! این فقط یک قلم از صدها قلم است(برخی مثل بهای آب، برق، گاز، اقلام غذایی و... طی یک سال چند بار با افزایش روبه‌رو شده‌اند.)
محمدآقا
* در اثر شرارت‌های قاچاقچیان مواد مخدر خانواده‌های زیادی فرزندان خود را از دست داده‌اند، خانواده بزرگ و مقدس نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر فرزندان بسیاری را از دست داده است و می‌دهد. طرح منع اعدام قاچاقچیان فقط خون این شهدا را پایمال می‌کند، نمایندگان مجلس نباید اجازه دهند این خون‌ها پایمال و بی‌نتیجه شود.
5997---081
* وضعیت آسفالت جاده‌های استان گلستان به ویژه جاده آزادشهر به طرف شاهرود بسیار خراب و پردست‌انداز است، به‌گونه‌ای که انسان را از رفتن به آن جاده پشیمان می‌کند! آیا بازرسان و مسئولین وزارت راه و شهرسازی اطلاع ندارند؟ با تردد در این جاده‌ها خودروهای عبوری آسیب جدی می‌بینند.
ابراهیم مهربانی- گنبدکاووس
* از شهرداری اسلامشهر درخواست می‌شود نسبت به تغییر و افزایش وسایل و امکانات پارک‌های خیابان شهید شیرودی و گلها که اکثرا شکسته و غیرقابل استفاده برای کودکان است همت کنند.
داورزنی
* قرار بود در منطقه 4 ناحیه 8 در پارک ساحل مجموعه پارک آبی سرپوشیده‌ای احداث شود اما در حال حاضر این مکان به زباله‌دانی تبدیل شده است. از مسئولین تقاضا دارم دستور تسریع در انجام این پروژه را بدهند.
0112---021